Trackmania Wii framför filmkameran

Robot
Medlem
Trackmania Wii framför filmkameran

ser ju nice ut hoppas det blir lika skoj som till PC


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Trackmania är en underbar spelserie, fast jag har bara testat det på PC, så detta kanske skiljer sig. Hoppas det blir bra iaf

Medlem

Är lite fundersam hur de ska lösa kontrollerna på Wii. På PC så vill man ha väldigt god precision för att klara de riktigt svåra banorna så ska man sitta och vifta med Wiimoten så går det ju bort helt..

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Är lite fundersam hur de ska lösa kontrollerna på Wii. På PC så vill man ha väldigt god precision för att klara de riktigt svåra banorna så ska man sitta och vifta med Wiimoten så går det ju bort helt..

/ LordDaimos

motion plus stöd kanske? Med lite tur kan man nog använda både gamecub och classic controller...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Har inte testat motionplus ännu men jag är ändå tveksam till om det ger den precision man vill ha. Gamecube/classic controller skulle ju iofs fungera. Får hoppas på det bästa helt enkelt, hade varit rätt kul att spela Trackmania på Wii om det fungerar bra.

/ LordDaimos

Medlem

Ser faktiskt rätt nice ut. Trackmania i sig är ju underbart så misslyckas dom de detta så vet ja inte vad.

Medlem

Luktar lite 90-tal kanske ? o.O

Medlem

NEEEJ, för att det bara ska vara till pc, inget annat..

Sen JAAA för att wii får något nice

Medlem

Påminner om Micro Machines

Medlem

Ser riktigt bra ut! Vill ha!
Det finns andra bilspel som wiimoten funkar klockrent till även utan motionplus så det ser jag inga problem med.

1
Skriv svar