B dator Bytes/säljes

Medlem
B dator Bytes/säljes

Har en dator Med 3,41 ghz processor i
Grafik: Nvidia geforce 7900 GT 256 mb
2048 Mb ram
moderkort p5lde2se
kan köra många spel kör assains creed o de e ganska snyggt Wow flyter bra o aoc rullar Bra

Har moddat chassi med kan skickas bilder neon som dunkar i takt Te musik o vibrationer Extra saker kan skickas med som ett till chassi ,mus etc
Vill byta mot ett ps3,xbox 360 med några spel Är det xbox ska ja ha lite emellan men inte mycket för vet att det finns många Fel på xbox 360 Dom repar skivor lätt kontakta mig genom fz lr Liches_host@hotmail.com

Medlem

"ska ja ha lite emellan men inte mycket för vet att det finns många Fel på xbox 360 Dom repar skivor lätt"

Detta bevisar bara din höst mediokra kunskap. den första generationens dvdläsare hände det att det repades en del skivor, javisst, men detta åtgärdades och vad jag vet säljs det inte nu längre med den typen, tror det var hitachi ? , utan endast med samsung läsare, eller om det var tvärt om.

Att det sedan skulle vara många fel på boxen stämmer tyvärr. Kylnings systemet pallade inte med när folk stuvade in sina boxar på trånga ställen vilket gjorde att "moderkortet" blev för varmt och "böjde" sig något, något som det med åtgärdats i senare versioner. Jag vet faktiskt ingen som haft problem med de nya hdmi eller elite versionerna. En kompis tappade dock sin arcade version i golvet och fick RrOD

Din dator är högst medioker, du behöver även langa ut prestanda på minnen , vilken tillvekare och modell beteckning cpu:n har och gärna ett par länkar till bilder

JUST SOME TIPZ

Medlem

glöm att ja skrev nått omöjligt att hitta länkar till produkterna

Medlem

Du behöver inte länka, men du kan skriva ned det själv
Tex. tillverkare och prestanda är inte så svårt, samt "modell" , all den infon kan du hitta i din dator Och bilder kan du alltid ta med kameran

Bilder på lådan så att säga som du säger dig att fixat med:D

1
Skriv svar