XBOX 360 Premium m. GTA IV & VGA HD-kabel säljes

Medlem
XBOX 360 Premium m. GTA IV & VGA HD-kabel säljes

Nu säljer jag min två månader gamla XBOX 360 konsol. Jag köpte den från Webhallen 21 april då GTA IV släpptes. Jag köpte den enbart för spelets skull och nu när jag har klarat spelet har jag inget intresse för den längre.

Vad som ingår är följande:

En XBOX 360 Premium med 20GB hårddisk

En VGA HD Kabel som gör att du kan koppla XBOXen till en LCD-skärm (jag använder min 24" datorskärm att spela på)

En vanlig scart-kabel + HD-kabel för HDTV-apparater

Trådlös handkontroll

XBOX-live headset

GTA IV (Förmodligen det ballaste spelet jag nånsin spelat, och jag har spelat många!)

Köparen står för frakten och inbetalning kan skjutas upp till lönedagar. Pengarna sätts in på mitt konto och sedan skickas paketet. Allt kommer i orginalförpackning.

Har ni ont om pengar och vill sätta in pengar efter löning går det bra det också, dock får vi diskutera saken först.

Jag finns på mail om det skulle vara frågor!

Angående frakten så vet jag inte hur mycket den kommer att gå på, men jag skriver 100 kr iallafall. Hur mycket det blir får vi se senare. Allt går att lösa via mailkontakt!

Det går också bra att hämta lådan i Växjö.

Maila estling@gmail.com om du är intresserad. Den här varan är upplagd på tradera, men jag får ju inte länka dit. Jag hade tänkt mig runt 2500.

Hör av er!

1
Skriv svar