K: Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood 1 + 2, Redneck Rampage

Inaktiv
K: Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood 1 + 2, Redneck Rampage

Hej!

Kände mig lite nostalgisk en dag och bestämde mig för att jag skulle inskaffa de ovan nämnda klassikerna. Om någon vill sälja spelen eller känner till någon återförsäljare (helst i Sverige) som har ett eller flera av spelen, så tveka inte att kontakta mig!

Inaktiv

Har samtliga spel utom redneck rampage, i orginalförpackningar som är som i nyskick, (inte DVD fodral utan dom gamla sköna papperskartongerna) med alla manualer och allting. Jag är nyfiken bara vad du kan tänkas ge för dom ?

Inaktiv

Är det Duke Nukem Atomic Edition som du har eller?
Jag hade väl tänkt mig typ 40 spänn per spel, vad sägs?

Medlem

Ursäkta för att jag skriver här utan anledning, men de där spelen är värda minst 3-400 med manualer osv..

Inaktiv

Okej. Menar du 3-400 totalt för alla spelen då? Vad grundar du den prisuppskattningen på?

Medlem

Dom är klassiker, som inte går att köpa nu, och dom som har dom vill antagligen inte sälja såna spel så billigt, 3-400kr/spel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Allt beror ju på marknad och efterfrågan.

Medlem
Skrivet av Tiberius:

Okej. Menar du 3-400 totalt för alla spelen då? Vad grundar du den prisuppskattningen på?

Per spel. Det är klassiker som "alla" vill ha, och att hitta nått i bra skick är svårt.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

3D Realms säljer fortfarande Duke Nukem 3D: Atomic Edition och Shadow Warrior direkt för 10 dollar (~60 kr) styck. Frakten ligger på 8 dollar (~48 kr). Blood 2 har jag hittat för 379 kr på Gaming Ground, men Blood 1 och Redneck Rampage har jag dock inte hittat ännu.

Inaktiv

Efter att ha beaktat det som har sagts i tråden så är jag beredd att gå en bit högre än 40 kr / spel

Så löken, om du fortfarande vill sälja spelen så kanske vi kan komma överens om något?

Medlem

här kan du köpa vissa spel nya
http://www.buy3drealms.com/


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar