Utse 2009 års bästa spel

Medlem
Utse 2009 års bästa spel

Dragon Age ftw!!

Medlem

Jag tog en snabb funderare mellan Batman och Uncharted 2 men det sistnämnda var 2009 års bästa spel enligt mig

Medlem

Ingen mass effect 2?

EDIT: Ajuste, det kom ju 2010. Nåväl, gogo dragon ages!

Medlem

Vaa??? e inte mitt favo spel med, Operation Flashpoint till Pc!! Lugn alla nu jag skämta!:D

Jag tror på Need for Speed: Shift å Batman: Arkham Asylum nåt av dom till pc.

Medlem

Fanns inte mkt bra där

Medlem

Skulle säga Dragon Age, det finns inget spel i den listan som utmanar om titeln. Batman var ju suveränt men Dragon Age var för bra enligt mig.

Medlem

Hur sjutton kunde skitspelet GTA 4 bli årets bästa spel...?

Och Batman var alldeles för repetetivt för min smak, så jag tycker helt klart att Dragon Age borde få priset. Inget annat spel kom ens i närheten av all dess glans.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Need For Speed Shift såklart.

Medlem

Batman var givet för mig. Dragon Age var mysigt men jag fastnade inte riktigt för det tyvärr. En fundering, när ni röstade om cdon (om ni gjorde det), fick ni någon bekräftelse om att rösten registrerats? För mig så försvann bara formuläret när jag tryckte på knappen längst ner.

/ LordDaimos

Inaktiv

Dawn of War 2?

Medlem

Batman, Dragon Age och New Mario.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

1. Batman
2. Dragon Age
3. Uncharted 2


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ingen tvekan var min röst hamnar i alla fall. Dragon Age: Origins - det spelet fick både mig och mitt ex (Hm.. sammanträffande?) attt sitta som klistrade vid datorskärmen i flera veckor.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

Dragon Age: Origins - det spelet fick både mig och mitt ex att sitta som klistrade vid datorskärmen i flera veckor.

Därför det är "ex"?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

P.S. Webhallen är ena snålkukar som inte erbjuder ett pris.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Gordon Freeman:

Dragon Age: Origins - det spelet fick både mig och mitt ex att sitta som klistrade vid datorskärmen i flera veckor.

Därför det är "ex"?

Inte helt omöjligt


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Seriöst?? GTA IV ??

eehm okej...

Inaktiv

Dragon Age var det enda som var värt min röst.

Medlem

Batman helt klart. Kom som en blixt från klar himmel.
O inte bara för att de va så sjukt bra, utan vi oxå för att uppmana spel utväcklarna till nya ip:en. Allt som tar hem goty priser är allt mellan spel nr 2-10 i en serie.

Medlem

Ärligt talat var det inget på listan som var årets spel


signatur

B lup

Medlem

Håller med, tycker Batman inte var nån höjdare. Helt okej spel, men oerhört reparitivt. Efter har spelat 30min i början, så har man gjort allt som kommer dom andra 10timmarna. Bossarna var mer eller mindre samma(slå ett ned ett par knuttar, för att sedan kasta bomerang eller skjuta harpunen mot bossen).

Känns som Call Of Duty: MW2 kommer vinna. Oerhört många som köpt det spelet och oerhört populärt. Sen om det är det "bästa" spelet, det är en annan femma.

Även jäkligt konstigt att man kan rösta på 4st sidor. Känns ju som dom flesta bara orkar rösta på en, men dom som verkligen vill se sitt spel vinna får då 3röster mer.

Medlem

Kan tänka mig att MW2, Dragon Age: Origins & AC2 kommer vara #1 #2 #3 ej i den ordningen, men kanske!

Medlem

Jag röstade på Uncharted 2! Bästa spelet förra året enligt mig.

Och vad är det med alla som gnäller på att GTA IV vann förrförra året?

Medlem

Årtiondets svenska spel: BF 1942, BF 2, Riddick och Mirrors Edge...

FFS, Mirrors Edge?! Håller med om de andra, men var fan är t.ex. World in Conflict eller Ground Control??

Medlem

U2: among thieves var riktigt jävla bra, aningen kort dock.

DA:O är för långt, repetitivt och instängt. Spelat igenom en gång och ska nu sälja skräpet.

Inaktiv

1. Uncharted 2
2. -
3. Dragon Age: Origins
4. Resident Evil 5, Batman: Arkham Asylum

Medlem

na nana na na na na Batman! ...hade kanske sagt "Uncharted 2" om jag hade kunnat spela det men sådana hypoteser kan man inte jobba med.

Medlem

Röstade på Dragon Age:) Tror att det har en väldigt bra chans att vinna men känner på mig att uncharted 2 kommer ta hem priset:/


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Och vad är det med alla som gnäller på att GTA IV vann förrförra året?

Själv tycker jag att det var ett av de tråkigaste spelen någonsin, och att det helt klart är det sämsta GTA spelet genom tiderna.

Repetetivt, fult, dåligt optimerat, tråkigt.... listan kan göras lång med saker som är skit med GTA 4


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

123
Skriv svar