K: Logitech Ultra-X Flat

Medlem
K: Logitech Ultra-X Flat

Hej! Letar efter ett Logitech Ultra-X Flat. Jag letar alltså _inte_ efter ett Logitech Ultra-X Media eller Logitech Ultra Flat.

Ultra Flat:
http://images.techtree.com/ttimages/story/71700_logitech_ultr...

Ultra-X Media:
http://www.komplett.se/img/p/200/316394.jpg

Ultra-X Flat:
http://www.vsc-trgovina.com/slike/velike/tipkovnica-logitech-...

Tangentbordet ska inte vara defekt på något sätt, men det gör inget om t.ex etiketten på någon tangent har nötts bort (alltså att man inte ser vilken bokstav det är) eller om mediaknapparna är trasiga (använder de inte ändå).


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Har faktiskt ett liggandes. Dock är det några GH2 Klistermärken på av någon anledning ( tjejen som varit i farten ) och det funkar kanon i övrigt . De går dock såklart att ta bort

Medlem

Jag har hittat en butik som säljer tangentbordet, men om det av någon anledning händer något så ska jag givetvis återkomma. Tack för ditt svar!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av xhosa:

Har faktiskt ett liggandes. Dock är det några GH2 Klistermärken på av någon anledning ( tjejen som varit i farten ) och det funkar kanon i övrigt . De går dock såklart att ta bort

Hallå igen, det var tydligen fel bild så jag annullerade ordern. Du är välkommen att kränga ditt tangentbord nu

Vad vill du ha för det?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jag vill ha exakt så mycket som är max summan som du betalar för det.

Medlem

250?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Bump


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jag gav bort det nu nar jag flytta till Dublin :/

Medlem
Skrivet av xhosa:

Jag gav bort det nu nar jag flytta till Dublin :/

Kanske finns andra som har ett


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Finns att köpa på webhallen, kjell CO osv. Kostar inte mycket. Dock är det ett väldans skönt tangentbord

Medlem

Jag har faktiskt en U tangent extra som lag i en lada jag tog med mig pa flyget, vad ger du for den, 50 cent?

Medlem

nej swyzak, det finns inte att köpa på varken webhallen eller kjell o CO. det som finns där är ett "Ultra-X Media" eller "Ultra-X Premium" som webhallen valt att kalla det.
jag var själv ute efter ett ultra-x flat efter att jag råkade spilla juice över mitt gamla, men lyckades aldrig hitta ett, så jag beställde ett sådant "Media/Premium" istället, nästan lika bra. men tyvärr inte lika snyggt..

Medlem

Det här är alltså inte rätt?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag har själv haft den modell som du letar efter. Det ända som skiljer sig ifrån den och den jag länkade till är att det är en svart rand ovanför F knapparna.

Medlem
Skrivet av swyzak:

Jag har själv haft den modell som du letar efter. Det ända som skiljer sig ifrån den och den jag länkade till är att det är en svart rand ovanför F knapparna.

Nix. Jag har båda typer av tangentbord och den nyare varianten har mycket trögare tangenter.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar