Utse 2009 års bästa spel

Medlem

Uncharted 2 är ju med? Det spelet som förtjänar platsen mest iaf.

Need for speed shift? Är ni seriösa ni som tycker det ska bli årets spel??

Medlem

Heh. Inte ett enda av de spelen jag skulle vilja rösta till årets bästa. Blir väl att hålla sig från att rösta.

Medlem

Blev lite besviken på Dragon Age.. Tråkig grafik, idiotisk AI, samt massa annat. Det enda Dragon Age är stark på är storyn och alla dess sidouppdrag.

Batman blev en vinnare för min del. Nytänk och fantastiskt vackert framfört, både grafiskt samt speltekniskt sett.

Medlem

ja säger MW2 för de är ett bra spel som saknar dedi server vilket verkar få folk o tro att de är värdelöst spelet är kul bara o inse

Medlem

Dragon Age, utan tvekan!

Medlem

haha, av de spelen har jag bara spelat Dragon Age, och jag tyckte det var aptråkigt, så känns lite dumt att rösta på det...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Röstade på Batman, sjukt bra spel enligt mig. Dragon Age var inte riktigt i min smak.


signatur

SneL fezt heSt

Rouge Warrior, toppar lättar alla listor


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

konstigt att inte alla spel får vara med på listan, bara 20 och inget av mina spel. Ha det!


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

1: Uncharted 2
2: Modern Warfare 2
3: Batman AA
4: Dragon Age
5: Assassins Creed 2

Jag är ganska säker på att någon av dessa kommer att vinna. De andra spelen är inte rent spelmässigt värda en Årets spel pris. Och vem nominerade Wii Fit plus....

KoP
Medlem

Go Batman go!

Medlem

MW2 gillade jag mest. Batman är god tvåa.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Bara jag som tycker det varit dåligt med bra spel? Iaf sånt som fallit mig i smaken. Det enda som varit riktigt bra det här året har ju varit Batman, Uncharted 2. Kanske MW 2 också. Fast egentligen inte.. Så bra var det ju inte heller.

Medlem

DA:O såklart!

Medlem

Uncharted 2 förtjänar titeln, det mest underhållande och välputsade jag spelat på flera år. Dragon Age är också kul.

Medlem

Tycker Personligen Red Faction var årets bästa spel, bra kontroll, stor värld, inga laddningstider, fina vapen, grym story etc.
Samt destruction 10.0 (jämfört med BC2s wanna-be), synd att de bara tog spel som sålt bra (i butik) och inte de spelen som "var bäst" tillförde något nytt som en grym fysikmotor som krossar allt annat

Medlem

Forza Motorsport 3 fick min röst.

Medlem

Hm, inget på den listan är årets spel för mig. :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

123
Skriv svar