Serververktyg till Bad Company 2

Medlem
Serververktyg till Bad Company 2

Tror det kommer funka bra, dom har samma system för Battlefield Heroes... och även om man inte ser moddar finns det ändå olika funktioner som servrarna kör.

Medlem
Medlem

Nice Dice.


signatur

B lup

Medlem

Bra Dice, snyggt.


signatur

Retro.

Inaktiv

Känns ändå som ett hugg i ryggen.

Sen ska man betala för att den ska sitta där.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Väldigt bra!

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Känns ändå som ett hugg i ryggen.

Sen ska man betala för att den ska sitta där.

Som tidigare nämnts så har det alltid förefallit sig så då man vill ha en rankad dedikerad server i Battlefield-serien.
Låt oss för guds skull inte beträda den marken igen.

Medlem
Medlem

Snygga bilder, börjar bli ruskigt less på snö nu ^^

Medlem

Inga nyheter direkt, riktigt bra jobbat av DICE.
Dem har ju släppt R5,R6 protokollen för folk att bygga admin tools på och kommer att uppdatera dem konstant med nya funktioner.

Se här http://bfbc2admin.com

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Känns ändå som ett hugg i ryggen.

Sen ska man betala för att den ska sitta där.

Vissa slutar aldrig grina. Snyft...

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av RobbazSweC:

Känns ändå som ett hugg i ryggen.

Sen ska man betala för att den ska sitta där.

Vissa slutar aldrig grina. Snyft...

Så sant.

Medlem

Blir inget köp på detta, ta bort prone? konsollport luktar det, blir att vänta på bf3.

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Blir inget köp på detta, ta bort prone? konsollport luktar det, blir att vänta på bf3.

Om vi säger så här, jag hade gärna kunnat lägga mig ner, men inge jefla dolphindodging.

Sen regenererande hälsa kunde ju ha kvittat, men i stora hela så är det ett riktigt grymt spel.
Och i dessa konsoltider får jag tumma lite på mina krav, tyvärr.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Blir inget köp på detta, ta bort prone? konsollport luktar det, blir att vänta på bf3.

Varför skulle inte prone vara möjligt på konsoll? Fungerar i COD.

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Blir inget köp på detta, ta bort prone? konsollport luktar det, blir att vänta på bf3.

Om man vill ha högt tempo OCH stora banor måste man nästan ta bort prone. Sen så slipper man ju dolphin-dive också.

Spelet är fantastiskt och behöver inte prone.

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Blir inget köp på detta, ta bort prone? konsollport luktar det, blir att vänta på bf3.

Funkar bra utan , det är knappast vad som gör ett spel eller förstör det. Som sagt ger mer flow i det hela.

Jag vene varför de flesta inom bf communityn är frälsta av BF3, jag kan ju garantera att det inte kommer bli PC exklusivt således lär det lida av många "konsoll" begränsningar ändå.

1
Skriv svar