Sålt! S: Chippat wii med 30spel + 6st vc spel Sålt!

Medlem
Sålt! S: Chippat wii med 30spel + 6st vc spel Sålt!

Hej! Ska nu sälja mitt wii pga att jag inte använder det längre och det bara står och samlar en massa damm.

Jag köpte mitt wii i början av 2007 och jag chippade det cirka 1 vecka efter det. Så jag har fortfarande kvar garantin av chippet. Chippet som sitter är Wiikey och som var det bästa man kunde ha när jag skaffade det.
Som det står i rubriken så har jag 30 spel varav 2 är original(Super mario galaxy och The Legend of Zelda: Twilight Princess, såklart så ska man köpa dom bästa spelen) Men förutom dom så har jag även andra bra spel såsom: Resident Evil 4, Metroid prime 3, Super paper Mario. Jag har såklart kollat om alla spel fungerar och det gör dom.
Men jag har även 6st Virtual console spel vilka är: Mega man 2, Super mario bros, Super mario bros 3, Super metroid, Donkey kong Country och Super mario world.
Till dom har jag såklart köpt till en classic controller.

Jag har även en nintendo original rgb kabel som ger bättre bild.

Helst så skulle jag vilja att affären skulle hända i Göteborg eftersom jag bor lite utanför Göteborg (bara 3km eller nåt sånt) Då slipper man att skicka och strula med posten och så. Men om som bor långt bort ifrån Göteborg så får den personen betala frakten själv.

Jag har nog tänkt mig minst 3500kr för det här helst 3800 eller nåt sånt.

Medlem

Akta bannen inc. Sälja piratkopior på FZ kanske är det DUMMASTE JAG NÅGONSIN SETT HÄR.

Sen att du vill ha 3500 och helst 3800 för PIRATKOPIERADE SPEL är ju helt jävla sanslöst, hur jävla dumm i huvudet får man bli ?

Medlem
1
Skriv svar