Se introduktionen till Conviction

Robot
Medlem
Se introduktionen till Conviction

blir kanske ett köp, ser ganska kul ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ohh kan knappt vänta. Ser riktigt nice ut ^^

Medlem

Han ser för ung ut? Tycker jag iaf.

Medlem

2 månader! vilken börda

men väntetiden är nog värt det

Inaktiv

Grymt stela ansiktsanimationer


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Han ser för ung ut? Tycker jag iaf.

Håller fan med:O

Medlem
Skrivet av kamahz:
Skrivet av Pooslice:

Han ser för ung ut? Tycker jag iaf.

Håller fan med:O

Tror det har mycket mer håret att göra. Han ser fortfarande lika rynkig och hård ut i ansiktet som i Double Agent, i alla fall på de bilder jag har jämfört med.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Yep, håller med. Han borde se mkt äldre ut eftersom åren även gått. Han såg ju fan äldre ut i de förra spelen. Tycker inte ens detta nya ansikte passar till rösten.

Medlem

Måste hålla med angående utseendet. Kände knappt igen honom.
Men ser fortfarande fram emot spelet.

Medlem

Ser galet bra ut!

Medlem

Kan hålla med om utseendet, men sa inte ubisoft för en massa år sen att Sam inte skulle åldras mer?

Medlem

Det här är ju skit. Kan man få lite mer directions please? Move to cover to cover. Nähä, är det så? Dessutom tycker jag inte att man borde han någon slags nightvision utan nightvision goggles.

Och man borde inte heller behöva skjuta dem, man borde kunna göra det utan att döda och belönas därefter. Skit.

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Det här är ju skit. Kan man få lite mer directions please? Move to cover to cover. Nähä, är det så? Dessutom tycker jag inte att man borde han någon slags nightvision utan nightvision goggles.

Och man borde inte heller behöva skjuta dem, man borde kunna göra det utan att döda och belönas därefter. Skit.

Just det där med direktioner har jag för mig att man ska kunna stänga av i spelet. Jag ska dock inte säga att det var just det med all säkerhet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Shoot to kill ; )

FINALLY <3

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Det här är ju skit. Kan man få lite mer directions please? Move to cover to cover. Nähä, är det så? Dessutom tycker jag inte att man borde han någon slags nightvision utan nightvision goggles.

Och man borde inte heller behöva skjuta dem, man borde kunna göra det utan att döda och belönas därefter. Skit.

Det var ju lite av en tutorial. I uppdragen som följer tvivlar jag på att du blir så himla tvingad att göra saker.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Om du inte vill skjuta, folk, skjut dem bara inte, inte svårare än så, hölstra pistolen och attackera så tar hen ner dem med handkraft...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Det här är ju skit. Kan man få lite mer directions please? Move to cover to cover. Nähä, är det så? Dessutom tycker jag inte att man borde han någon slags nightvision utan nightvision goggles.

Och man borde inte heller behöva skjuta dem, man borde kunna göra det utan att döda och belönas därefter. Skit.

Läs titeln ovanför så kanske du förstår att det är en tutorial du såg. Tänk efter, researcha innan du hasplar ur dig ogenomtänkta idiotiska inlägg.

För övrigt så tycker jag att ansiktsanimationerna är anus och rösten ser inte ut att passa honom.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

längtat efter detta ända sedan double agent som jag älskade. har varit en lång väntan men snart är den äntligen över


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Vad hände med ''riktiga Splinter Cell''

Medlem

Cant wait, har aldrig haft så här många pre-orders liggande


signatur

Haaf life

Medlem

Jag måste bara höra med er här, Jag har double agent till ps3, och frameraten suger verkligen, har inte orkat spelat de alls typ pga det. det är typ omkring 20 fps känns det som, jag har aldrig varit med om värre.

Jag glömde nästan att fråga om ni varit med om samma grej? För en polare har det nämligen på 360 och där flyter det på mkt bättre!

Medlem

kul att serien är tillbaka..

Hoppas de inte tar bort de stora skyltarna där det står "CLIMB", eller "RESCUE HER"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av -=anders=-:

Yep, håller med. Han borde se mkt äldre ut eftersom åren även gått. Han såg ju fan äldre ut i de förra spelen. Tycker inte ens detta nya ansikte passar till rösten.

De har låst hans ålder hörde jag för ett halvår sedan eller så. Detta pga att han skulle bli för gammal eller något sådan.t


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

För att citera Lisa Simpson: "This looks mildly entertaining"

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av JOnnegrym:

Det här är ju skit. Kan man få lite mer directions please? Move to cover to cover. Nähä, är det så? Dessutom tycker jag inte att man borde han någon slags nightvision utan nightvision goggles.

Och man borde inte heller behöva skjuta dem, man borde kunna göra det utan att döda och belönas därefter. Skit.

Läs titeln ovanför så kanske du förstår att det är en tutorial du såg. Tänk efter, researcha innan du hasplar ur dig ogenomtänkta idiotiska inlägg.

För övrigt så tycker jag att ansiktsanimationerna är anus och rösten ser inte ut att passa honom.

Jag kan slå vad om att resten av spelet kommer att vara ungefär som den tutorialen. Om det inte är det, grymt, men jag tror inte det. Alltså inte något jag ogenomtänkt hasplat ur mig som du påstår.

Som någon sade: Vad hände med gamla splinter cell?

Obe
Medlem

Älskar krav maga movsen, ser verkliga ut,

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av -=anders=-:

Yep, håller med. Han borde se mkt äldre ut eftersom åren även gått. Han såg ju fan äldre ut i de förra spelen. Tycker inte ens detta nya ansikte passar till rösten.

De har låst hans ålder hörde jag för ett halvår sedan eller så. Detta pga att han skulle bli för gammal eller något sådan.t

Fine, men att göra honom yngre? Stod det oxå med på listan? Damn idiots...

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Det här är ju skit. Kan man få lite mer directions please? Move to cover to cover. Nähä, är det så? Dessutom tycker jag inte att man borde han någon slags nightvision utan nightvision goggles.

Och man borde inte heller behöva skjuta dem, man borde kunna göra det utan att döda och belönas därefter. Skit.

Tutorial Mega brain


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

12
Skriv svar