Högupplöst trailer från The Secret World

Robot
Medlem
Högupplöst trailer från The Secret World

Vill verkligen testa detta när det kommer ut.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Kan bli intressant.

Medlem

verkar grymt.. dock lovade dem rätt mycket inför Conan också... får se om de lever upp till något av det de säger den här ggn...

Medlem

Jag såg fram emot TSW redan innan den här trailern och nu visar det sig att det finns zombies också, nice!

Medlem

Älskar deras H.P. Lovecraft hyllning.

http://www.kingsmouth.com/


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Häftigt! Varför har ingen gjort nåt sånt här innan? Typ som att ett MMO måste alltid handla om fantasy, dvärgar och alver...

var inte den här trailern gammal?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Än så länge tycker jag det ser mycket intressant ut, härlig stämning. Hoppas det håller i sig!

Medlem

sämt trailer

Medlem

Uppenbarligen inspirerat av Lovecraft, tyvärr kommer denna trailern inte ens i närheten av stämningen Lovecraft sätter i sina historier, och man brukar säga att en bild säger mer än tusen ord.
Jag är skeptisk till detta spelet.

Medlem

"The fog"? Samt den fina bilden?
Låter väldigt mycket som någonting som gjorts innan...

Men, utan tvekan kan det bli ett bra spel.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

var inte den här trailern gammal?

jopp. Tror till och med FZ haft uppe den förr.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

"We keep killing them, and they keep coming back" låter bara som ett svepskäl till att mobsen respawnas mitt på gatorna. Skulle vara awesome om de typ hoppade ner från hustak och klättrade ut ur avlopp eller något, och om de hade bättre AI än alla standardmobs i alla mmos.

Dock tror jag inte att detta spel kommer vara särskilt innovativt. Kommer bara vara ett Age of Conan i modern miljö.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Vincent_graymore:

var inte den här trailern gammal?

jopp. Tror till och med FZ haft uppe den förr.

Jepp, här: http://www.fz.se/filmer/20100203/the-secret-world-kingsmouth-... Dock inte i HD som denna.

Medlem

Det var ju lite klantigt att lägga upp samma film som en "nyhet", även om den nu kom i HD...

Medlem

Jag har hopp om detta spelet. Ser ut osm det kommer bli både spännande story och bra gameplay med lite nytänkt. Börjar bli tjatigt med Fantasy nu!!

Medlem

ohh zombies!! Äntligen lite nytänk..

Medlem

Är det bara jag som läste nyheten? Har den ändrats? Det står klart och tydligt att trailern har släppts förr men antalet pixlar var för få för att vara angenämt.

Sedan så är titeln "Högupplöst trailer från The Secret World"?

Går snart och spelar the Impossible Game igen - åtminstone så får man bli irriterad i sin ensamhet.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Jag är verkligen sugen på att lira detta spel.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Är det bara jag som läste nyheten? Har den ändrats? Det står klart och tydligt att trailern har släppts förr men antalet pixlar var för få för att vara angenämt.

Sedan så är titeln "Högupplöst trailer från The Secret World"?

Går snart och spelar the Impossible Game igen - åtminstone så får man bli irriterad i sin ensamhet.

Ja uppenbarligen. Folk läser bara rubriken och klickar sen på tillhörande länk till video/bilder och börjar gnälla.

Medlem

Ser jävligt intressant ut :o.

1
Skriv svar