Medlem
S: 8800 gt oc

Jag tänkte sälja ett 8800 gt i sommar eller till hösten när de nya generationerna från ati och nvidia kommer. Tycker ni att 1000 kr är för mycket begärt för detta kortet då?

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=MSINX88GT...

Inaktiv

tror du får fråga igen när det väl är aktuellt, allt man kan säga nu är rena spekulationer

Medlem

Wow ska du sälja det redan? det kom ju nyss


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Låter som ganska mycket faktistk....

500 låter nog bra till hösten.

Medlem

500 skojar du? Jag som nyss har sålt ett 7800 gs agp 512 mb kort för 700 kr på blocket. Det var en jäkla massa som ville ha det.

Medlem

Jag pratar som sagt om till hösten inte nu nu kanske dom e värda 1000-1500.....:up::up:

Medlem

jag tror du kan sälja det för mer än 1000kr om jag ska vara ärlig ;D

Medlem

Säljer du på blocket kan du få mer än 1000 kr förmodligen


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Vila i frid

Använd K:, S: eller B: i topic tack.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av landahl:

500 skojar du? Jag som nyss har sålt ett 7800 gs agp 512 mb kort för 700 kr på blocket. Det var en jäkla massa som ville ha det.

Det är ett av de bästa (om inte bästa) AGP kortet vilket också är svårt att få tag på nu för tiden. Datorbutiken säljer inte det längre och de enda i samma prestandaklass kostar 1500kr.

AGP är på utgång medan det finns och kommer massor av PCI-E kort.
600-1000kr till hösten är ett rimligt pris med tanke på att 9-serien antagligen kommer att sjunka i pris och nya mer prisvärda modeller är påväg.

Ju nu skulle du nog kunna 1200-1400kr för det. Beroende på garanti kvar, annan kylning, om förpackning och kvitto är kvar mm.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

500-800 spänn till hösten. Som Naraccas skrev.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av landahl:

500 skojar du? Jag som nyss har sålt ett 7800 gs agp 512 mb kort för 700 kr på blocket. Det var en jäkla massa som ville ha det.

Men nVIDIA tillverkar inte agp kort längre


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar