Natal håller i fem år?

Robot
Medlem
Natal håller i fem år?

NU ska jag inte trolla.. *yay rörelsekännsliga kontroller* (skräp...), men när ska de fan släppa xbox 720 or whatever nästa kommer heta..

Why? Jo, så att spel kan börja FORTSÄTTA utvecklas till nya plattformer. Och då pratar jag inte om gameplay eller något liknande, utan rent visuellt.

Visst, gameplay är skitviktigt, men det är OTROLIGT störande att behöva begränsa ett spel till hårdvara som utvecklades för 5-6 år sedan..

Medlem

Tycker de verkar så jävla fjantigt. på WII som är gjord för barn är de ok, men xbox är lite mer åt hardcore hållet. släpp en ny xbox med spel i 1080p istället för 720p, bättre grafik och blu ray istället.

Medlem

bilden på killen fick mig att skratta högt. var inte beredd på det nyllet när jag tryckte på länken hehe.

ja man får ju hoppas att natal går att flytta till nästa generation konsoler och det är det han menar. tänker de köra xbox360 fem år till blir jag besviken.

Sorry, är inte intresserad av konceptet. Vill jag röra på mig så tränar jag, andra har kanske en annan åsikt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sluta hypa och visa nåt istället...
Sen kommer nästa xbox suga för det kommer ju inte finnas några spel till den. (xbox ägarnas kritik mot ps3an) nej jag har inget playstation

Medlem

Nu är det väl inte tänkt att du ska träna med Natal. Utan att det ska ge vissa sorters spel lite mer inlevelse.


signatur

AYY LMAO

Undrar hur det går med enäggstvillingar som ska använda natal, kameran kommer ju inte se någon skillnad.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

ge oss nästa generations konsoler istället för sånt här trams!

Medlem

Xbox fail'60


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

nice pic


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Inaktiv
Skrivet av TruB:

Sluta hypa och visa nåt istället...
Sen kommer nästa xbox suga för det kommer ju inte finnas några spel till den. (xbox ägarnas kritik mot ps3an) nej jag har inget playstation

Hur vet du det? Ingen vet ju vilka spel som kommer till Xbox 720, Playstation 4 och Wii 2. Eller jo jag vet ett, Halo 4? Så spel finns det nog allt.

Skrivet av The flying Meatball:

Undrar hur det går med enäggstvillingar som ska använda natal, kameran kommer ju inte se någon skillnad.

Därför man använder rösten? Dom kan ju inte ha samma röst.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Why? Jo, så att spel kan börja FORTSÄTTA utvecklas till nya plattformer. Och då pratar jag inte om gameplay eller något liknande, utan rent visuellt.

Visst, gameplay är skitviktigt, men det är OTROLIGT störande att behöva begränsa ett spel till hårdvara som utvecklades för 5-6 år sedan..

Seriöst? Grafik? Visuellt?

Tycker personligen det är den här typen av tänk som får spelindustrin att halta. Visst kan grafik förhöja själva spelupplevelsen men bra grafik kan aldrig väga upp får dåligt gameplay. Vem bryr sig om ett spel ser bra ett eller inte så länge det är ROLIGT ATT SPELA.

Nej lägga mer krut att på att utveckal spel(och nya former av spelande) istället för att grafik-onanera.

Medlem

Kolla in killen på bildens panna, kan fan steka 4 ägg på den

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av TruB:

Sluta hypa och visa nåt istället...
Sen kommer nästa xbox suga för det kommer ju inte finnas några spel till den. (xbox ägarnas kritik mot ps3an) nej jag har inget playstation

Hur vet du det? Ingen vet ju vilka spel som kommer till Xbox 720, Playstation 4 och Wii 2. Eller jo jag vet ett, Halo 4? Så spel finns det nog allt.

Du förstår inte vad du läser..

Medlem

#7 The flying Meatball:
Man får Köpa Natal Enäggstvillingbundle för $9.95 extra. Då ingår piffig lösmusche.

Den stora frågan är ju om det funkar på dvärgar.
Kanske kommer upp en varningstexter på Natal-spelen "You must be at least 140 cm to play".

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av TruB:

Sluta hypa och visa nåt istället...
Sen kommer nästa xbox suga för det kommer ju inte finnas några spel till den. (xbox ägarnas kritik mot ps3an) nej jag har inget playstation

Hur vet du det? Ingen vet ju vilka spel som kommer till Xbox 720, Playstation 4 och Wii 2. Eller jo jag vet ett, Halo 4? Så spel finns det nog allt.

Du förstår inte vad du läser..

Du förstår inte vad du skriver.

Medlem

Troligen fungerar Natal lika bra också med nästa xbox, därför väntar de sig så lång livslängd för den.

Medlem
Skrivet av TruB:

Sluta hypa och visa nåt istället...
Sen kommer nästa xbox suga för det kommer ju inte finnas några spel till den. (xbox ägarnas kritik mot ps3an) nej jag har inget playstation

http://www.youtube.com/watch?v=HluWsMlfj68

börjar 1min in ungefär, finns endel att se om du orkar lyfta fingret :/

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av The flying Meatball:

Undrar hur det går med enäggstvillingar som ska använda natal, kameran kommer ju inte se någon skillnad.

Därför man använder rösten? Dom kan ju inte ha samma röst.

Hur tänkte du nu? Enäggstvillingar är ju identiska förutom fingeravtrycken

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av TruB:

Sluta hypa och visa nåt istället...
Sen kommer nästa xbox suga för det kommer ju inte finnas några spel till den. (xbox ägarnas kritik mot ps3an) nej jag har inget playstation

http://www.youtube.com/watch?v=HluWsMlfj68

börjar 1min in ungefär, finns endel att se om du orkar lyfta fingret :/

jag har sett den flera gånger, news for you fanboy, fake. jag kan bevisa det.

1
Skriv svar