Command & Conquer 4 filmat

Robot
Medlem
Command & Conquer 4 filmat

Jag kommer troligen bara köpa det för att veta slutet på tiberium sagan
Alla slut har ju varit att de avslutar tvärt så att man bara vill veta
JAG VILL VETA SLUTET!


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

... men snyggt är det inte

Undrar om tiden då man fick se när utvecklarna höll på framför sina datorer är över.

Skulle jag köpa det här så vore det för mellansekvenserna De verkar ha den rätta känslan

Medlem

HD-upplösning på det här spelet gör inte spelet gott, det ska vara lite skitigt och lite fult som det var innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av jolin093:

JAG VILL VETA SLUTET!

Jag med... blir kanske bara enda anledningen jag köper spelet för


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Jag vill också veta slutet

Men jag vill också veta varför folk inte tycker att det här är snyggt? Är det grafiken eller designen?
Jag tycker det ser helt okej ut, ser lite ut som C&C 3 dock.

Medlem

Jag tänker aldrig köpa C&C spel någet mera... Jag vill inte köra med fyrbenta maskiner !! Jag vill leka med TANKS och infanteri..

De tror att de gör spelen fräsiga med all fyrbenta saker.. är det en elvaåring som designar spelen?? Jag kommer ihåg C&C1
Fy fan vilken epic känsla det var att spela det med sina vänner.

Nu handlar allt om en jävla massa robotliknande saker.. Bara synd att i verkligheten finns det lätta vapen som skulle spränga en fyrbent robot i småbitar på ett skott. men men är man en spelutvecklare utan större hjärna så får man sånthär skräp

Medlem

Hört "rykten" om att detta är inte slutet på Tiberium sagan, utan mer sagan med Kane.
Dock så dör sagan kanske snabbt utan Kane men nåja, jag kommer köpa C&C4 bara för att jag stödjer serien i allmänhet sen man satt och frossa med C&C1

Kane kan inte dö. Kane lives in death!!


signatur
Medlem

Det blir ingen dramatisk grafisk uppdatering för de vill hålla systemkraven runt samma nivå som C&C3. Ingenting jag klagar över. Men vi får snyggare partikeleffekter och lokaliserad skada på enheterna, samt bättre animationer vilket jag tycker piffar upp presentationen märkvärdigt. Det är kul att se hur en halvdöd crawler eller titan haltar sig fram.

Medlem

Jag vet att detta kanske inte är "på rubriken", men jag hatar verkligen överanvändandet av "epic" i dagens spelvärld.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar