Aliens vs Predator

Robot
Aliens vs Predator

Rebellion är tillbaka för att servera oss en tredje portion av sin intergalaktiska trekant. Vi har lyssnat på pipande manicker, hängt i tak och vässat våra knivar för att ta reda på om spelkonceptet håller år 2010.

#rebellion, #alien-versus-predator, #aliens-vs-predator, #half-life


gnu
Medlem
Aliens vs Predator - recensionen

ser ingen länk..

Medlem

Länk till recensionen vore bra...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Och den läser jag vart någonstans...?

Medlem

Jaha och var är då recensionen??

Medlem

lite väl högt betyg xD

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

lite väl högt betyg xD

Är inte högt alls.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

som sagt .. dagens spel, vafan händer? bäst att bara återinstallera gamla godingar och hålla sig till dem.. spelutvecklarna förtjänar ju inte ett öre längre

Medlem

Hade faktiskt nästan hoppats lite på detta spel men inte längre...
Blir kanske att plocka upp om ett halvår eller så när det kostar 18.95€ på cdon.com eller liknande!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

som sagt .. dagens spel, vafan händer? bäst att bara återinstallera gamla godingar och hålla sig till dem.. spelutvecklarna förtjänar ju inte ett öre längre

enligt dig ja.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jaha då blir det till och spara slantarna till bfbc 2 istället. Jag som hade sett fram emot spelet. Speciellt singelplayern men det verkar ju inte lönt och köpa det nu, kanske senare när priset har sjunkt.

Medlem

umm dagens spel kassa? har ju släpps massvis med bra spel på senaste, att inte detta var ett är ju bara ett undantag.

Medlem
Skrivet av Calle Johansson-Sundelius:

Känner du dig extra elak kan du till och med hålla fast obeväpnade civilister och kalla på en facehugger. Mamma blir så stolt att hon skiter ut ett par ägg stora som tunnor av bara farten.

Jag avundas din talang för det skrivna språket Calle

Jaha, kommer det en MP-recension vid tillfälle?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Flesheater:

umm dagens spel kassa? har ju släpps massvis med bra spel på senaste, att inte detta var ett är ju bara ett undantag.

Finns dock personer som tycker alla dagens spel är kassa.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

En tidig recension, den tidigaste av egentligen alla spelsidor jag följer, kul!

Blev dock oerhört besviken nu, även om jag innerst inne nästan anade att detta skulle bli en flopp hoppades jag verkligen att jag skulle ha fel - Tydligen inte.

De släppte alldeles för många Trailers som inte hade något med gameplay att göra. Utan bara trailers på olika former av "death moves" och cinematics, sånt luktar alltid illa. Då försöker de endast locka hormonstinna pojkar som tycker det är grymt häftigt och som köper utan förtanke.

Men eftersom jag ändå är ett fan av aliens och predators tänker jag inte avslå det ännu, vill ha mer recensioner och gameplay videos innan jag bestämmer mig.

Skrivet av HataMoto_:

som sagt .. dagens spel, vafan händer? bäst att bara återinstallera gamla godingar och hålla sig till dem.. spelutvecklarna förtjänar ju inte ett öre längre

Nåja, alla spel kan inte bli game of the year och få 5/5. Samma sak med filmer, det finns oscars-nominerade filmer och så finns det B-filmer.

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av HataMoto_:

som sagt .. dagens spel, vafan händer? bäst att bara återinstallera gamla godingar och hålla sig till dem.. spelutvecklarna förtjänar ju inte ett öre längre

enligt dig ja.

roger that mr obvious

Medlem

Blir lika förvånad varje gång när man misslyckas göra nått bra med dessa ingredienser.
som att misslyckas med att hälla upp ett glas vatten i en perfekt kontrolerad miljö.

var rätt synd endå, eftersom jag hade hoppas på ett iallfall hyffsat spel.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av Flesheater:

umm dagens spel kassa? har ju släpps massvis med bra spel på senaste, att inte detta var ett är ju bara ett undantag.

System shock 2 är ett bra spel, fan inte många spel i dagens läge som ens hamnar i samma liga. Vilket är aningen skämmigt med tanke på att man kunnat lära sig från ett antal äldre, skitbra titlar och gett dem ett rejält facelift ..

Medlem

tyckte detta lir var roligt så stannar kvar oavsett betyg på att få detta lir den 19:e. förhandsbokning is the shit


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av Ragganof:

Blir lika förvånad varje gång när man misslyckas göra nått bra med dessa ingredienser.
som att misslyckas med att hälla upp ett glas vatten i en perfekt kontrolerad miljö.

var rätt synd endå, eftersom jag hade hoppas på ett iallfall hyffsat spel.

jo det är ju lite det som är grejjen .. du har en cocktailmix med alla gottigaste sakerna som möjligen går att få tag på .. men sen tycks det bli en släng av "ååhnej han lägger bajs i maten" mot slutet (se varantv)

Medlem

där sjönk mina förhoppningar om detta spel, avbokade tidigare imorse då jag insåg jag behöver spara lite pengar.

Kanske var tur att jag avbokade nu efter man läst detta, får vänta tills priset sjunker, vilket den bör inom några månader göra om spelet floppar totalt

Medlem

Vilken tur att ja "refundade" min preorder efter att ha spelat demot. Det sög verkligen, och det färdiga spelet verkar juh inte ett dugg bättre bara ännu mer skit på högen av skit.

Medlem

Too bad. Såg nästan fram emot att köpa det, men icke...

Medlem

Tycker MP demot va precis så som man ville ha det (grafik/känsla/tekniskt), och av det jag sett från marine single player kampanjen så skulle det nog hamna på 3 möjligtvis en 4 för en Alien fan som mig själv, spela marine är som väntat väldigt läskigt!

Medlem

jag får bara upp en vit sida... blank..


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Demot kändes värdelöst, ingen go grafik, känsla eller kontroller (jag lirar på ps3).
Får spara pengarna till BF:BC2 och god of war.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

kan inte läsa recensionen heller:(

Skulle vara kul att se statistiken på hur många avbokningar detta spel fick efter demot.

Medlem

Broken link?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Skriv svar