Sälljer wow account billigt !

Inaktiv
Sälljer wow account billigt !

Hej säljer mitt wow acchar 2st :/ säljer för att jag inte utnyttjar 2st acc. På accet finns det en lvl 38 shadow priest , en lvl 28 warrior med specc fury, en lvl 19 twink med bra gears faktiskt har 200g som du kan köpa enchantingar för så dinga gears blir bättre.. Twink är en gubbe som har mycket bra gears för sin lvl och man är det i lvl 19, 29 och 49 för då är man max lvl för BG = battelground. har även några lvl 10 och så.. alla dom jag sagt är horde har även några lvl 10 som är alliance men a.. är du intresserad kan ja skicka några bilder... och du kan få mer infomation glömmde säkert nått. Priesten är ifall på serven The venture co och även warriorn & Twinken på samma server.. Har en lvl 19 warrior på serven sylvanas men sen är de inget mer

Medlem

Onödigt med poll.
Tror itne heller att man får sälja konton här?

Inaktiv

haha kanske men ändå vrf skulle man inte få ? man får ju sälja spel å konsolen wow acc är som spel ju ?

nj
Medlem

Att sälja WoW-konton bryter mot Blizzards EULA för WoW vilket gör att det bryter mot FZ:s regler (§1.3) att försöka sälja dem här.

Medlem

för övrigt var det ett ganska sunkigt account och tror inte någon skulle lägga mer än en tjugelapp på det

Inaktiv

haha nänä min twink är ju värd 300kr mina polare fick sian sålda så? oekj bryter ? kolla blocket.se så ser du hur många som säljer !

nj
Medlem
Skrivet av ToBBz:

haha nänä min twink är ju värd 300kr mina polare fick sian sålda så? oekj bryter ? kolla blocket.se så ser du hur många som säljer !

Att blocket är fullt med folk som säljer WoW-konton är deras problem. Antingen så bryr de sig inte, eller så har de ännu inte blivit kontaktade av Blizzard.

För att citera WoW:s ToU (var visst där det stod och inte i EULA:n, som förvisso hänvisar till ToU:n):

Citat:

E. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

i. is a violation of this Agreement;

ii. may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion; and

iii. will not be opposable to Blizzard Entertainment.

F. Unless otherwise stated herein, there are no refunds where the Account is terminated prior to the end of a subscription period; the Service will be available for your use until such time that the then-current subscription period expires.

Inaktiv

Men vrf ska man ändå inte få sälja ? och dom känar 200kr mer på om någon statar eget .. men om han bara vill köpa en lvl 70 gubbe typ så känar dom på när han köepr game-card ? liksome dom känar ändå *** mkt pengar ? så dom borde skita i de ? känner ingen som åkt fast ?

Medlem

Du får inte sälja, punkt slut.

1
Skriv svar