S: X360 Premium + Diverse spel.

Medlem
S: X360 Premium + Diverse spel.

Japp. Säljer nu mitt 360 som är i MKT bra skick. Gjort ett antal "affärer" här på fz och allting har gått smärtfritt , förutom ett GH3 Som kom på villovägar några dagar med det ordnade jag upp lite snabbt

Hur som helst. Det är ett komplett paket med kablar o hela köret. Även garanti pappren etc finns kvar såklart ( köpte det i sommras ) + en handkontroll OCH även ett PLAY&CHARGE kit till kontrollen

Har även en del spel som tex. Mass Effect , Dead Rising och PES6.

Finns i norrköpings eller skickas mot förskottsbetalning till mitt bankkonto.

Vet inte riktigt vad jag tänkt mig i pris, kom med ett bud, men dryga 2000 borde det väla vara värt eller?

Inaktiv

Jag är intresserad, men bara efter jul då jag fått lite kapital. Är det okej? Köper gärna Mass Effect också!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

visst, jag har ingen brådska med att sälja, har bara insett att jag spelar mindre o mindre och att wow tar all min speltid. skickar ett pm med min msn så kan vi höras mera där

Medlem

Jag är också intresserad PM!

Medlem

Har du hunnit sälja ? Är intresserad.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Too late boyz.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Du har inget mysigare lir? Dead Rising var ju lite roligt, men bara vissa delar. Det som var tråkigt var ju att det var en massa zombies som bara var i vägen när man gick i klädbutikerna, utan dem hade det fått en femma av mig!


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem
Skrivet av Serge:

Du har inget mysigare lir? Dead Rising var ju lite roligt, men bara vissa delar. Det som var tråkigt var ju att det var en massa zombies som bara var i vägen när man gick i klädbutikerna, utan dem hade det fått en femma av mig!

Citat:

* Onödiga diskussioner och kommentarer som inte har något med annonsen att göra är inte tillåtet.

Skippa spelsnacket tack.

Medlem

Tyvärr, DarthZ säger att det är för sent, men vägrar svara i telefon, försvinner på msn m.m. förhalar betalningen m.m . b0ne , det finns kvar.

Medlem

SÅLT, På riktigt!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Roliga här är att mullins säger åt serge, men serge är i själva verket en "funktion" på FZ nuförtiden.

Hur hänger allt detta ihop ?, mysteriet tätnar.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar