Medlem
S:Mass Effect

Tja!

Jag vill sälja Mass Effect till xbox360 som jag köpte för ca. en vecka sen.
Allt e komplett dvs. manual och skivan har inte lämnat min box sen jag köpte den då jag inte har velat spela något annat.
Så skivan är repfri med andra ord.

ANLEDNINGEN till att jag säljer spelet är för att jag vill ha Collector's Edition av spelet och då är det ganska onödigt att ha kvar spelet.

Priset blir 500kr INKL. FRAKT! Om ni skulle få för er att tvivla hur bra spelet är så kan ni kolla in det på [http://www.gametrailers.com/game/2211.html] som gav spelet 9,6 eller FZ som gav det 5/5 [http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1856&page=1].

Alltså 500kr (inkl frakt) för Mass Effect har använts ca. 20 timmar men som är i perfekt skick då den som sagt inte har lämnat min box sen jag köpte spelet.

Om ni vill ha bevis i form av bilder kan jag ta kort på skivan osv.


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

INKL. frakt dvs.


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Inaktiv

Vad sägs om att byta mot Assassins Creed?


signatur

War never changes.

Medlem

Har spelat AC och blev smått besviken, dessutom ska pengarna gå till Collectors Edition av Mass Effect som sagt, inte för att jag har ont om pengar men


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Medlem

Blev intresserad av topicen men intresset föll som sten när man såg priset, herregud, spelet är begagnat. För det priset köper jag en ny kopia.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är samma skick som nyköpt, herregud vilken stor skillnad!

Du får det låta som att spelet är flera år/månader gammalt, om du hade haft mer tid att läsa hade du läst att skivan är repfri och att jag kan ta kort på den ifall någon tvivlar.


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

Inaktiv

Det är jobbigt att köpa från nån annan... håller med om att det där priset är hmm.. nej tack.

jag tkr 300 eller MAX 400 är ett schysst pris för något som är använt, det kvittar om den inte är repad eller inte.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Nu börjar jag bli desperat haha ;P

400kr exkl. frakt (vilken sorts frakt du vill ha bestämmer du själv så priset avgörs av dig).


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

1
Skriv svar