Alan Wake inte längre till pc

Medlem
Alan Wake inte längre till pc

Ahhh nej, kass. Och inte går jag och köper en 360 enbart för det här :/ (nej det finns inget annat som lockar)

Medlem

Tror inte detta blir årets mest populäraste beslut.

AW8
Medlem

Äh, det kommer säkert till PC efter ett halvår-år. Titta bara på GTA IV och episoderna, XBOX360-exlusiviteten höll ju inte obarmhärtligt länge, glädjande nog.

Men anledningen "större skärm vid TV-soffan" köper jag inte. Inte i denna tid när man med lätthet kan koppla datorn till platt-TV:n, använda trådlös mus och tangentbord och sätta sig i soffan om man nu föredrar det.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Men jag kan ju spela på min 52" ? då kan de ge mej det på PC?

Medlem

Va i .... Varför ska 360 få förspel på alla games. Hatar 360


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Inaktiv
Medlem

Ingen större förlust tycker jag.

Medlem

FFffffffffffuuuuuuuuuuuu

Medlem
Medlem

Skulle hellre sett att det skulle komma till PS3 men man kan ju inte få allt i världen...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

"Remedy Entertainment släpptes sitt förra stora spel, Max Payne 2: The Fall of Max Payne" ni menar väl första Max Payne.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

WTF?!?
NOooooooooooooooooooooooooo!

Jag som hade riktigt höga förhoppningar på Remedy, också visar det sig att de inte ens fattat att man även lirar datorspel på storbilds-TV :'(


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Vafan spel ska spelas på PC! Bilspel möjligtvis på Konsol, men fan inte skjut spel och liknande! Nu har det gått för långt. Jävla idioter som lagt ned!

Får nästan tår i ögat, för hade så jäkla gärna vilja spelat detta


signatur

The King is Back

Vilka ***** rövhål.


signatur
Medlem

Ingen som har någon protestlista?


signatur

The King is Back

Medlem

Och det här var från början tänkt att vara Windows Vistas, DirectX 10:s och Games for Windows flaggskepp. Lol.

jahopp. inte fan tänker jag köpa en xbox för det här om jag inte köpt en innan. spelar på pc. har alltid gjort. kommer alltid att göra. och vilka skäl de anger sen.. tsss.

"Vi förstod slutligen att det mest lockande sättet att uppleva "Alan Wake" var på Xbox 360"

har ni hört nå dummare? nä skärpning microsoft och remedy. skärpning

Medlem

MS Thievery department gör skäl för sin lön hör jag...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Those b-strds! Men, jag har ju skaffat Xboxen av någon anledning, men då får det banne mig vara ett bra spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad är Alan Wake för något? Verkar som jag inte missar något iallafall.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

VAFAAAAAN :(:(:(:( hade sett fram emot det här spelet juu!!! seriöööst ååååhh ... fyfan

Medlem

Ärligt talat så bryr jag mig inte om Alan Wake något mer.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Brist på tid skulle jag gissa. Alla vill ju ut med sina spel så fort som möjligt. Framtiden existerar inte i marknaden idag, det är pointilistisk tidsuppfattning som råder.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Testpilot

haha vilket bullshit , det är pengarna som styr , de cashar in mer på boxen helt enkelt plus att om de ligger lite bakom i utvecklingstakten så gör det inget eftersom konsollernas hårdvara ändå inte ändras.

Medlem

Dom snackar bara skit, 6 månader senare kommer det till pc ändå,

Medlem

även om det inte skulle komma till PC så gråter inte jag, hade bara varit ännu en skitport.

Medlem

M$ suger


signatur

Meep!

Medlem

Amenvaf... blir till att bunkra upp hos någon kompis med 360 då. Förutsatt att spelet lever upp till de förväntningar man hade för en hel del år sedan.

Medlem

Tur att det inte var ett spel man faktiskt såg fram emot.

Skriv svar