S: X2 6000+, CNPS9500 och M2N-E - SÅLT!

Inaktiv
S: X2 6000+, CNPS9500 och M2N-E - SÅLT!

Har fått ett erbjudande om en E4300 till en struntsumma och tänkte chansa lite och köpa 775-moderkort och klocka lite... Säljer därför mina delar jag använder nu som är dessa:

X2 6000+,
CNPS9500AM2,
M2N-E

Nypris idag: ca 2800 kr
Säljes för 1500 kr.

Processorn hålls sval av den rejäla processorfläkten, moderkortet är svalt och trevligt det också. Klarar en del klockning dessutom.

Grymt paket för den som vill ha stabila grejer och slippa överklocka. Säljes till person i Stockholm så att köparen kan testköra grejerna innan köp så att inga tveksamheter om funktionen föreligger. Kan givetvis skickas, originalkartonger finns kvar. Problemet är då att kunden inte kan testa grejerna och även om jag garanterar funktionen så blir jag nog skyldig att ersätta om de havererar på vägen... Inte så sugen på trubbel, så får i så fall skriva ett avtal där det framgår att kunden köper grejerna i befintligt skick och att dessa kan vara defekta.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

nj
Medlem

Angående att skicka och ansvar, skickas grejerna rekommenderat eller som postpaket så är det Posten som har ansvar ifall något går sönder under transporten. Har dock för mig att det är du i form av avsändare som får ta på dig att bråka med dem för att få ut ersättning ifall det försvinner, kommer det fram skadat så är jag lite mer osäker på det, men den som hämtar ut det ska ju iaf anmäla det direkt.

Skrivet av Posten:

Ansvar
Posten lämnar ersättning för förlorat eller skadat Rek med
högst 5 000 SEK. Endast styrkt förlust ersätts. Ersättningen
beräknas på det styrkta marknadsvärdet dock maximalt
5 000 SEK.

Om Innehållet i ett Rek överstiger ett marknadsvärde om
5 000 SEK, utgår ingen ersättning vid förlust eller skada.

För postpaket så går värdet upp till 50000kr (går inte att kopiera ur dess pdf, se paragraf 4.1), men deras villkor går att läsa här.

Inaktiv

Tack nj! Det är precis sånt strul jag inte är så sugen på Pallar inte riktigt bråka med posten om något skulle gå sönder, speciellt inte nu i annalkande jultider... Snabbt, enkelt och säkert tjänar både jag och köparen på


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Jag är intresserad men bor i götet. Moderkortet passar mig perfekt då jag måste ha två oskymda pci-slotar (för x-fi och physx).

Vad går rekommenderad frakt på för allt?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar