K: Gamla datortidningar

Skribent
K: Gamla datortidningar

Någon som har gamla spel- och datortidningar som ligger hemma och skräpar? Är intresserad gamla Super Power/Super Play, Interface, Tekno, High Score, PC Gamer.

Inaktiv

Det kan mycket väl vara så att jag har några gamla PCgamer och superplay tidiningar hemma någonstans. Ska kolla igenom det så fort jag kommer hem (om typ 1 vecka om vi har tur).

I will PM you asap!

Inaktiv

Tjena, jag igen!

Jag måste tyvär meddela att jag ej har några gamla tidningar kvar. Min käre bror har faktiskt lånat allihop då han också är mycket intresserad av det som varit.

Medlem

Har en massa PC Gamer hemma, dock utan skivorna.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har alla Super Power och ett par Super Play men.. Svårt att separera sig från dom måste jag nog säga. Har inte en aning om vad det kan vara värt å andra sidan dock.

Inaktiv

Har en jävla massa DatormagaZin någonstans där en viss göran fröjdh arbetade om jag minns rätt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

har något över 100 st...kan skrapa ihop skivorna men om de e tidningarna du är ute efter så är de nog lungt, allt är PC Gamer och det är de flesta nummer sen typ 1999
Du får allt för typ 400:-


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

jag har haft i princip alla high score (senare highmag) sedan starten..
tror inte jag har kvar dom


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Har typ alla pc gamer sedan far cry recensionen och de flesta skivorna kvar... Men vet inte om ja vill sälja rom


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Har alla PC Gamer tidningarna sen starten. Om du är intresserad kom med ett bud.
Jag gillar min samling ganska mkt.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Har PC Gamer 1996-1999 eller nått om jag inte missminner mig.. är inte såå fäst vid dom men behöver väl en liten morot om jag ska leta fram dom ;). PM om du är intresserad.

Medlem

Om jag inte minns helt fel så har jag alla PC gamer.. Missade det första nummret och någon någonstans i mitten. Skivorna vet jag inte.. Men dom finns nog någonstans i någon låda på vinden... Slutade köpa för ett tag sedan, förra året tror jag eller nått.. Vet att den första eller andra tidningen jag köpte recenserade NFS 2 haha..

Medlem

Svenska Hemdator Nytt finns att läsa på adressen: http://www.hemdatornytt.se för de som gillar nostalgi!

1
Skriv svar