Multiplayertrailer från Aliens vs Predator

Robot
Medlem
Multiplayertrailer från Aliens vs Predator

Avbokade mitt exemplar till 360. Plockar nog upp det om ett år på rea (om jag inte vinner förståss =P)

Undrar för övrigt hur mycket det har märkts uppåt i kedjan med folks kritik och avbokningar. Personalen på Webhallen m.m. kanske drar skämt i framtiden om att ett spel "gör en AVP" alltså massavbokning sista veckorna.

Medlem

Varför gör de alla gameplay vids med konsolversionerna? Förstör hela videon. Ska vänta på recensionen och sen göra mitt val om det blir ett köp eller inte.

Medlem

bara jag som tycker att det ser ut som att humans, är helt väderlösa dom är sega osmidig.....men dom har ju puffrorna(men måste väl ha cp reflexer för att hinna med en hoppande klättrande predator/alien för att träffa, där ordet SPRAY&pray kommer in då kanske


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Tycker det ser riktigt lovande ut Längtar!

Medlem

är det bara jag som tycker att marines vapen låter som en ärtpistol man skjuter med en burk täckt över pipan? <.<

Medlem

Det är så framtidens vapen kommer låta hu!

Medlem
Skrivet av miffot:

bara jag som tycker att det ser ut som att humans, är helt väderlösa dom är sega osmidig.....men dom har ju puffrorna(men måste väl ha cp reflexer för att hinna med en hoppande klättrande predator/alien för att träffa, där ordet SPRAY&pray kommer in då kanske

Nej dem är ganska bra.
Dock ska dem ju vara långt ifrån överlägsna... hallå det är aliens vi snackar om?

Medlem
Skrivet av simon857:

är det bara jag som tycker att marines vapen låter som en ärtpistol man skjuter med en burk täckt över pipan? <.<

Samma ljud som de har i filmerna.

Medlem

NU vill jag vinna!! x3

Gött, gött


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av miffot:

bara jag som tycker att det ser ut som att humans, är helt väderlösa dom är sega osmidig.....men dom har ju puffrorna(men måste väl ha cp reflexer för att hinna med en hoppande klättrande predator/alien för att träffa, där ordet SPRAY&pray kommer in då kanske

Nej de är riktigt bra... Men så ska man väll spela 7 humans mot en alien i multiplayer...


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Skrivet av simon857:

är det bara jag som tycker att marines vapen låter som en ärtpistol man skjuter med en burk täckt över pipan? <.<

Det är lite udda ljud ja... Men de skulle ju va skumt om de inte körde samma ljud som i filmerna.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Skrivet av HarM:
Skrivet av simon857:

är det bara jag som tycker att marines vapen låter som en ärtpistol man skjuter med en burk täckt över pipan? <.<

Det är lite udda ljud ja... Men de skulle ju va skumt om de inte körde samma ljud som i filmerna.

Det är exakta ljuden från filmen, rebellion har nämnt det åtskilliga gånger, lite kul att folk tror dem hör skillnad..

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av HarM:
Skrivet av simon857:

är det bara jag som tycker att marines vapen låter som en ärtpistol man skjuter med en burk täckt över pipan? <.<

Det är lite udda ljud ja... Men de skulle ju va skumt om de inte körde samma ljud som i filmerna.

Det är exakta ljuden från filmen, rebellion har nämnt det åtskilliga gånger, lite kul att folk tror dem hör skillnad..

Ja exakt, en del tycker att det inte låter som i filmerna.. De kanske inte sätt alien filmerna, utan bara avp filmerna, knäppt är det i alla fall för jag känner då igen ljudet


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Inaktiv
Skrivet av HarM:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av HarM:
Skrivet av simon857:

är det bara jag som tycker att marines vapen låter som en ärtpistol man skjuter med en burk täckt över pipan? <.<

Det är lite udda ljud ja... Men de skulle ju va skumt om de inte körde samma ljud som i filmerna.

Det är exakta ljuden från filmen, rebellion har nämnt det åtskilliga gånger, lite kul att folk tror dem hör skillnad..

Ja exakt, en del tycker att det inte låter som i filmerna.. De kanske inte sätt alien filmerna, utan bara avp filmerna, knäppt är det i alla fall för jag känner då igen ljudet

Samma här, blev positivt överaskad när jag hörde att det var samma ljud, ljudet må vara speciellt men det är ett ljud man verkligen mins från Alien filmerna ^^

Medlem

Superkorta klipp för att dölja hur gimpad styrningen ser ut med joystick.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar