S: Sapphire Radeon X1950PRO (med garanti!)

W2k
Medlem
S: Sapphire Radeon X1950PRO (med garanti!)

Säljes: Sapphire Radeon X1950PRO 512MB 2xDVI DualLink AGP

Radeon X1950PRO är ett av de bästa grafikkort som finns för oss som sitter med lite äldre datorer utan PCI Express. Nu säljer jag mitt, trots att det är knappt fem månader gammalt: sorgligt nog är det inte kompatibelt med mitt moderkort (Asus A7N8X-D) i kombination med Windows Vista, så då tar jag tillfället i akt att uppgradera.

Grafikkortet finns beskrivet i detalj på den här sidan.

Det är köpt i maj 2007 och har således ett och ett halvt års garanti kvar. Kartong och allt kablage medföljer naturligtvis. Kortet är i nyskick, jag har inte ens flyttat datorn sedan jag satte i det. Har man bara AGP-portar i sin dator har jag svårt att tänka mig något bättre val för att få bästa möjliga grafik, annat än att byta ut hela datorn.

Kortet kostar drygt 1 500 kronor nytt i butik, så min prisidé är en tusenlapp jämnt, 1 000 kronor, alternativt högsta bud. Köparen betalar eventuell frakt, hämtning kan ordnas (nordvästra Stockholm).


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

W2k
Medlem

Sänkte priset en smula och la upp kortet på Tradera. Utropspris 900 kr, just nu 968 kr. Om nån är intresserad av kortet så bjud på auktionen, ovanstående pris gäller inte längre.

Länk: http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=50911124


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

W2k
Medlem

Kortet är sålt.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

1
Skriv svar