Prototype-utvecklaren skär ner?

Medlem
Prototype-utvecklaren skär ner?

Synd. prototype var ju guld.

Medlem

Exakt min tanke, skulle gärna se Prototype 2 eller liknande...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Trist, men spelbranschen funkar så. Det är inget tillsvidare jobb, det är projektjobb...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Dålig styrning och kletig grafik. Prototype kunde varit så bra men föll så hårt :! rest in peace prototype 2


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Hur många har problem med att förstå texten? Dom bantar kanske företaget, ingenting läggs ner.. suck..

Medlem

Hoppas på en två, jag vill karate sparka helikoptrar i en annan stad (eller land) bredda mina vyer

Medlem

Man får hoppas detta inte påverkar deras tidigare planer att göra Prototype till en trilogi. Samtidigt verkar det osannolikt då de sa att det berodde på hur bra det första spelet sålde.

Medlem

Synd men Prototype sög.

Medlem

Prototype knäckte i 3d Vision. Helt underbart att susa ner genom luften och kötta loss på gatunivå

Medlem

Då har de förhoppningsvis möjlighet att jobba på något vettigt, prototype var så dåligt att det gjorde fysiskt ont att behöva spela det. En två är inget som behövs på marknaden.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

hade man ps3 när detta kom så köpte man infamous istället (släpptes samtidigt) som var betydligt bättre, synd bara att det aldrig kom till pc

Medlem
Skrivet av Dramonicous:

hade man ps3 när detta kom så köpte man infamous istället (släpptes samtidigt) som var betydligt bättre, synd bara att det aldrig kom till pc

Jo, det kom till PC... Om du pratar om prototype.

1
Skriv svar