Högupplöst Alan Wake-trailer

Robot
Medlem
Högupplöst Alan Wake-trailer

skulle inte Alan Wake ha kommit 2006 samtidigt som Xbox360? Har för mig att jag läste det någonstans...

Medlem

Synd att det inte kommer till pc.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Synd att det inte kommer till pc.

vem vet? kanske gör det om ett x antal månader?

Medlem

Ser onekligen nice ut.

Medlem

Yes! Äntligen kommer spelet. Ångrar inte att jag, i höstas, skaffade en 360.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Äsch kopia på Luigi's Mansion

Medlem

Jaha, inte speciellt bra trailer tyckte jag men spelet lär ju vara en höjdare.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Är det bara en massa skriptade sekvenser eller? ser ju inte speciellt intressant ut.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Är det bara en massa skriptade sekvenser eller? ser ju inte speciellt intressant ut.

Mellansekvenser. Brukar användas rätt frekvent när dom makar speltrailers istället för att dom lägger in gameplay.

Inaktiv

Detta är den enda anledningen varför jag har mitt 360 kvar nu när jag är en ägare till ett PS3.

Medlem

spelet kommer INTE till PC

[http://forums.gametrailers.com/thread/alan-wake-canned-for-pc...]

straight from the devil's mouth

Medlem

Lustigt hur det kan bli ibland. Detta var ett av dragplåstren för Vista och DX10 för 4 år sedan (2006). Nu blir det varken PC eller DX10.

Medlem

Är 0 sugen på Alan Wake, så det spelar ingen roll om det kommer till PC eller inte. En till 3:e-personsskjutare med animationer från 2006? Varsågod XBOX, ta det bara.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Lite sugen e man, kanske blir ett köp. Känns som twin peaks i miljöerna men synd att de satsar mer på action än andra spelmoment.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Riktigt läckert!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av PingviN:

Är 0 sugen på Alan Wake, så det spelar ingen roll om det kommer till PC eller inte. En till 3:e-personsskjutare med animationer från 2006? Varsågod XBOX, ta det bara.

+1


signatur

Retro.

Inaktiv

Känns Silent Hill inspirerat, o det är bara bra. Hoppas hoppas hoppas att detta inte blir ett alone in the dark...

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av SWEBarb:

Är det bara en massa skriptade sekvenser eller? ser ju inte speciellt intressant ut.

Mellansekvenser. Brukar användas rätt frekvent när dom makar speltrailers istället för att dom lägger in gameplay.

Som vanligt inget gameplay... bara tråkiga filmer. Inget intressant ifall man vill veta hur spelet är.

1
Skriv svar