Red Dead Redemption filmat

Robot
Medlem
Red Dead Redemption filmat

GTA goes wild west me like!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här spelet är ett måsteköp, det enda som stör mig är att frameraten ser ut att vara lika dålig som i GTAIV tyvärr.

Inaktiv
Skrivet av asdfg:

Det här spelet är ett måsteköp, det enda som stör mig är att frameraten ser ut att vara lika dålig som i GTAIV tyvärr.

Ja, spelet verkar bli grymt bra. Enormt bra röstskådespelare och intressanta karaktärer. Läppsynk och animationer är väldigt bra, även djur ser riktigt levande ut (hästar, kor m.m.).

Red Dead Redemption verkar ha mer detaljrikedom och högre texture-upplösning jämfört med GTA IV. Då de inte behöver rendrera massor av trafik och en full stad kan de lägga ner kraften på annat. Men som sagt, de lär vara långt ifrån ett 60Hz spel.

Hoppas verkligen att de gör en PC-konvertering lite senare också. Skulle väldigt gärna vilja köra detta spel på PC med lite mer kräm än konsoller.

Medlem

Jävla grisar som inte släpper detta till PC. Fyfan.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Ser coolt ut.Gillade CoJ skarpt så hoppas på detta.

Medlem
Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av asdfg:

Det här spelet är ett måsteköp, det enda som stör mig är att frameraten ser ut att vara lika dålig som i GTAIV tyvärr.

Ja, spelet verkar bli grymt bra. Enormt bra röstskådespelare och intressanta karaktärer. Läppsynk och animationer är väldigt bra, även djur ser riktigt levande ut (hästar, kor m.m.).

Red Dead Redemption verkar ha mer detaljrikedom och högre texture-upplösning jämfört med GTA IV. Då de inte behöver rendrera massor av trafik och en full stad kan de lägga ner kraften på annat. Men som sagt, de lär vara långt ifrån ett 60Hz spel.

Hoppas verkligen att de gör en PC-konvertering lite senare också. Skulle väldigt gärna vilja köra detta spel på PC med lite mer kräm än konsoller.

+1

Medlem

verkar som dom har uppdaterat RAGE motorn rejält nu. hoppas den är mer pålitlig nu än den var till gta iv.

Medlem

Ser fram emot det här spelet.

På tal om framerate, jag märkte inte av så många drops i GTA IV, men det verkar vara mycket mer i det här spelet. Hoppas att det inte är så tydligt i fulla spelet.

Medlem

Shit vad jag ska köpa det här. För övrigt var det riktigt vassa animationer och läppsynk i denna. Börjar ju bli heavy rain-klass på det här nu.

Det här bara MÅSTE komma till pc... <3


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser kul ut, dock jevligt fult.


signatur

B lup

Medlem

Ser otroligt bra ut


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Shit vad jag ska köpa det här.

Hehe, du skrev precis det jag tänkte!

Inaktiv

Är det en Colt 1911 snubben har?
Vilket år ska detta utspela sig egentligen?

Inaktiv

Det är någon gång efter 1900 nära första världskriget, strax innan 1914 alltså. Vilket innebär att indianer har en mindre roll i spelet då amerikas krig mot indianerna hade då decimerat stammarna och fört in dem på små reservatsområden.

En populär film som utspelar sig i denna era då vilda västern började att försvinna är Wild Bunch av Sam Peckinpah. Den rekommenderas, en riktig klassiker. Inte svårt att gissa att spelet inspirerats mycket av den filmen, speciellt då det händer en hel del i Mexico i anknytning till revolutionen där (som började 1910 kollade jag precis upp).

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Det här bara MÅSTE komma till pc... <3

+1


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar