Tio fläskiga nyheter från X10

Medlem
Tio fläskiga nyheter från X10

Halo-3 betan wut?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

men vad kul lite nyheter då

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Halo-3 betan wut?

varför snackar du om Halo3 beta för

står Halo Reach annars

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av IcePillow:

Halo-3 betan wut?

varför snackar du om Halo3 beta för

står Halo Reach annars

Det står i nyheten innan man klickar på den, "Major Nelson bjuder på nyheter om Halo 3-betan"

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av IcePillow:

Halo-3 betan wut?

varför snackar du om Halo3 beta för

står Halo Reach annars

Det står i nyheten innan man klickar på den, "Major Nelson bjuder på nyheter om Halo 3-betan"

nej?
Major Nelson bjuder på nyheter om Halo: Reach-betan, releasedatum för Dead Rising 2 osv...

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av IcePillow:

Halo-3 betan wut?

varför snackar du om Halo3 beta för

står Halo Reach annars

Det står i nyheten innan man klickar på den, "Major Nelson bjuder på nyheter om Halo 3-betan"

nej?
Major Nelson bjuder på nyheter om Halo: Reach-betan, releasedatum för Dead Rising 2 osv...

Dom rättade till det nu. Nyss stod det Halo 3.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av IcePillow:

Halo-3 betan wut?

varför snackar du om Halo3 beta för

står Halo Reach annars

Det står i nyheten innan man klickar på den, "Major Nelson bjuder på nyheter om Halo 3-betan"

nej?
Major Nelson bjuder på nyheter om Halo: Reach-betan, releasedatum för Dead Rising 2 osv...

Dom rättade till det nu. Nyss stod det Halo 3.

Korrekt, rättade till det för ett antal minuter sedan.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Halo: Reach såklart ! och Lost Planet 2 är de enda som verkar intressera mej iallafall.

Medlem

Halo: Reach och Fable 3 ska bli kul \o/

Medlem

Känns inte som om det är några stora nyheter direkt.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

En härlig vår som sagt.


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Det var då jävlar vad USA ska få allt tidigare än oss, så undrar de varför det blir piratkopiering när t.e.x splinter cell släpps 3 dagar före i usa?! FU


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:

Känns inte som om det är några stora nyheter direkt.

Vad är en stor nyhet? En Xbox portable?

Blev riktigt glad av dessa nyheter! Blir att nöta Halo: Reach betan och vänta på Fable 3!

Inaktiv

Större HD till 360n var något jag la märke till, hoppas den börjar säljas löst så man kan bli av med sin 20gb =P

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Större HD till 360n var något jag la märke till, hoppas den börjar säljas löst så man kan bli av med sin 20gb =P

Finns inte att köpa separat än, däremot finns det att köpa Super Elite versionen av Xbox 360 som har 250Gb hdd.

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av ThreeZool:

Större HD till 360n var något jag la märke till, hoppas den börjar säljas löst så man kan bli av med sin 20gb =P

Finns inte att köpa separat än, däremot finns det att köpa Super Elite versionen av Xbox 360 som har 250Gb hdd.

Fattar inte varför dom inte MS ska envisas med skyhöga priser på sin HD som inte ens har en bra lagrings kapacitet, är för övrigt väldigt nöjd med min 360 men detta är något som verkligen stör mig...

Ingen som vill sälja en 120gb HD billigt? ^^

Inaktiv
Citat:

En special-360 dedikerad till Final Fantasy XIII säljs från och med 9 mars för 399 dollar och inkluderar 250 GB hårddisk, två trådlösa kontroller, exklusivt nedladdningsbart innehåll och standardutgåvan av spelet.

Jag hörde att det "exklusiva" dlc är bara Avatar kläder ^^

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ctrl:

Känns inte som om det är några stora nyheter direkt.

Vad är en stor nyhet? En Xbox portable?

Blev riktigt glad av dessa nyheter! Blir att nöta Halo: Reach betan och vänta på Fable 3!

Uppdaterad hårdvara (slim eller nått) samt ett nytt IP vore trevligt.
Kändes lite som gammal skåpmat. Halo serien må vara av bra kvalitet, men föredrar mina FPS på PC.
Ett nytt Halo är lika häpnansväckande som en ny version av Sims nu för tiden.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Toy soldiers är utan tvekan det fetaste på listan (Y)

Medlem

Usch för Halo: Reach och usch på Fable 3...

YAY för Alan Wake och Dead Rising 2!

Medlem

Undra om dom kommer lägga till betan i Crackdown 2 med?

KoP
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Det var då jävlar vad USA ska få allt tidigare än oss, så undrar de varför det blir piratkopiering när t.e.x splinter cell släpps 3 dagar före i usa?! FU

Word! 3 dagars väntetid är ju bara fööööör jobbigt.. möjligtvis för en rastlös tonåring som vill att allt ska ske NU!

Medlem

Fable 3 ser urmysigt ut. Dessutom sägs co-open vara fulländad denna gången. Can't wait.

Medlem

HALO REACH BETAN 3 MARS, yes yes yes. Det var prat om att det inte skulle bli förräns efter 20 april.

Medlem
Skrivet av Samurai237:

HALO REACH BETAN 3 MARS, yes yes yes. Det var prat om att det inte skulle bli förräns efter 20 april.

Notera att det står 3 MAJ och inte mars:)

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Samurai237:

HALO REACH BETAN 3 MARS, yes yes yes. Det var prat om att det inte skulle bli förräns efter 20 april.

Notera att det står 3 MAJ och inte mars:)

Fan,fan :C jahapp :(, då får jag väl ta ytterligare ett spel att köra igenom innan betan då

Medlem

"Vad är du mest taggad inför?"
Inget, möjligen Dead Rising 2 till PC :l

Medlem

Scrap Metal kommer bli det bästa spelet någonsin.
Vad kan bli bättre än en blandning av Ignition och Supercars..?

*myyys*

Måtte dom bara lyckas med "känslan"..

1
Skriv svar