Alan Wake ute i maj

Robot
Medlem
Alan Wake ute i maj

jag har tröttnat på alan wake vid det här laget, fy fan vad länge de har hållt på med skiten. och nu när de avslöjat av det går ut på lite mer så är jag verkligen inte imponerad. visst, det kanske blir ett bra spel, men de skulle ha släppt det för längesen

Medlem

Fyfan vad underbart! Ser verkligen fram emot detta spelet

Medlem

dirr dorr


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Alan Wake blev väl en Xbox 360 only titel va? Eller har jag fel. Har för mig att jag hörde nåt sånt på E3 förra året.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Är det bara jag som tycker att pannan och håret ser konstigt ut ?

Medlem

Det måste ju bli ett bra spel det här. Har inte blivit jätteimponerad hittils men antar att det finns mycket gömda skatter att finna. Så mycket prototyper som de har haft möjlighet att testa genom årens lopp plus det faktum att man heter Remedy och har Max Payne i bagaget kan ju inte vara något annat än ett recept för succé.

Medlem

Har dreglat sen 2005 eller nåt nu. Inte lika impad på senare tid, men klart man köper detta ändå. Förhoppningsvis kommer det på PC nån gång så jag slipper damma av xboxen.

Medlem

En halvdan PC port är allt man kan hoppas på om det säljer bra på X360, för oss icke konsol gamers.

Sjävla spelet ser väldigt lovande ut.

Medlem
Medlem

Frågan är bara om man ska vänta och hoppas på en pc lektion eller om man ska slå till på xbox.

Medlem

Var väldigt intresserad när spelet först utannonserades och den första trailern kom. Men sen ungefär när det visade sig att Remedy bestämt sig att göra ett linjärt spel, istället för ett mer öppet som det var tänkt från början, så dog mitt intresse.

De gameplay-filmer som släppts har känts väldigt regisserade och linjära. Har inget emot linjära spel om det görs bra men jag tyckte inte det funkade särskilt bra här.

Medlem

Ser ut vara väldigt linjärt mot den där fria världen som först utlovades.. men det var ju till pc såklart..

Medlem

verkar rackarns flummigt iaf.

Medlem

360's motsvarighet till Heavy Rain?
Ska bli intressant att testa spelet, verkar bli både läskigt och spännande, något jag helt saknat från andra spel denna generation (Fear, Resident Evil m.fl.)

Håller med, nu är det 50:e gången man ser samma trista trailer. Landskapet i Gears Of War 2 ser bättre ut än detta...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem

Underbar trailer! Trots all väntan ser jag fortfarande fram emot att Alan ska vakna. Köp dag 1!

Medlem

Det är cancellerat till PC. ^^

1
Skriv svar