Nästa Call of Duty i julklappssäcken?

Robot
Medlem
Nästa Call of Duty i julklappssäcken?

Nu blir ni anti prenumerations människor rädda va?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

ofta det ska bli en månadsavgift på nya cod

Medlem

Blir inget köp för mig om det är månadskostnad. Aldrig ett sånt spel igen.

Medlem

Nej fyfan nu får dem ta och ge sig. Ett fps du betlar i månaden?
Inte okej!


signatur

pain is temporary, glory is forever

Medlem

mm skandal om det blir fps att betala för, rent principiellt...

Medlem

När ett FPS spel blir som ett MMO så kommer jag bojkotta det FPS spelet.

Medlem

Inga fler CoD för min del.. Och absolut ingen månadsavgift, då får det ¤"{£$€ vara ett sjuhelsikes bra spel i såna fall. Typ Test Drive Unlimited 2 kanske

Medlem

Deras VD är ju rätt sär i huvudet, så det är fullt möjligt att de sätter en månadsavgift på det. Något som jag aldrig kommer betala. Jag klarade mig utan CoD: MW2, jag kommer klara mig utan CoD7


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

hahaha månadskostnad för fps, om det är som ett mmo ok för mig annars kan det kvitta.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

HAHAHAHA det tragiska är att folk kommer köpa det ändå.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Tja, om Activision kan få folk att betala mer för PC-versionen, betala för nya maps och inga dedikerade servers kan de väl få människor att betala en månadsavgift också. De har fått smak för hur mycket extra man kan mjölka ur fickorna hos dessa konsumenter.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

HAHAHAHA det tragiska är att folk kommer köpa det ändå.

Tillräckligt många i alla fall.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Blir inget köp för min del då.

Medlem

Jag tänker inte köpa det, men är lite nyfiken på om folk är tillräckligt dumma för att betala månads kostnad. Då dödar man ju i princip FPS då fler företag utan tvekan kommer följa. Och självklart om Treyarch följer i IWs fotsteg.


signatur
Medlem

Mjöööööööööööööööölk. Tack.


signatur

B lup

mg
Medlem

Haha, ja .. va ska man säga .. Får ju lov och vara ett jävligt imponerande spel om jag ska punga ut en månadskostnad för det iaf.

Medlem

kulkul:)men hoppas dom inte FAILAR i multiplayern i nya cod bara som dom gjorde i cod:mw2,känns som en bättre kopia av cs....inte nära cod känslan ens...menmen singe playern är alltid grymmast så!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Om man ska bli tvungen att betala extra för att få ut ett spels fulla kapacitet, så tänker inte jag köpa det!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Nu blir ni anti prenumerations människor rädda va?

Soft med dyslexi?

Medlem

Fy fan vad snålt av dem.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hoppas att det är Trayarch så vi får lite bra MP, World at War <3

Medlem

Det är inte svårt att hysa agg mot Activision nu för tiden. De fortsätter att kasta ved på elden.

Medlem
Skrivet av qayotee:

Det är inte svårt att hysa agg mot Activision nu för tiden. De fortsätter att kasta ved på elden.

Bensin skulle väl jag då säga. :evil:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Funderade på att köpa MW2 men nu blir det battlefield bad company 2 istället. Tänker inte uppmuntra till idotiska ting som månadskostnad på ett FPS:

Medlem

inget mera cod för min del de förstörde mw2 å nu ska de ha månadsavgift. Nä då kan de ha spelet för sig själva!


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem

Om det bara blir månadsavgift på multiplayern så kanske jag köper. Men då får det vara en lång och bra singleplayer. :I

Medlem

Detta var inte så oväntat. Trist och det som är ännu tristare är att det antagligen blir som folk skrivit, att det kommer sälja tillräckligt för att motivera en fortsättning av idiotin.

Off topic:

Skrivet av notwist:
Skrivet av mosoloa1:

Nu blir ni anti prenumerations människor rädda va?

Soft med dyslexi?

Det är ju ballt att särskriva ett ord så att det blir tre..... inte.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ett fps spel med månadsavgift för onlinedelen?? Fuck off säger jag bara!

Aldrig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Men om det blir månadskostnad, då måste vi ju få dedikeradeservrar. Eller just det, de va activision vi prata om....


signatur

The cake is a lie...

Skriv svar