Medlem
BYTES! BF1942

Har ett plomberat spel av BF1942 så det är inte använt. Kan tänka mej att byta det till något annat kul via nycklar online, eller att skicka det.

Någon med bra förslag?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Vill du bara ha spel i utbyte? Jag har en hoper filmer som jag inte vill ha kvar. Dock inte osedda. House of the dead, Boogeyman m fl.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Du har inte Örnnästet kanske?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Jo men den vill jag ha kvar. Du kan köpa den för 99:- på www.ginza.se + 29 :- i frakt. Ett mästerverk om du frågar mej
Nu såg jag att BF1942 fanns där med. Det blir nog att jag köper där istället. Sorry för att ha spillt tid på din tråd.. Ha det gott.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

var så lite så, får dra till ginza jag med


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Fan va bra då kan du sända över spelet till mig gratis och som tack kan jag dra en bra historia över telefonen =D


signatur

Alfa Bertil

1
Skriv svar