Infamous 2 redan i år?

Robot
Medlem
Infamous 2 redan i år?

Och jag som inte har köpt ettan än. Måste göra det snarast så att man slipper det fula platinumomslaget...

Medlem

Hade inte suttit helt fel med inFamous 2 i år faktiskt. Köpte ettan och klarade det för 2 veckor sedan och förra veckan så kom ju DLCn som endast var pre-order först, kalas! Mer bra superhjälte-spel för pengarna!


signatur
Medlem
Skrivet av Jozo:

Och jag som inte har köpt ettan än. Måste göra det snarast så att man slipper det fula platinumomslaget...

Redan försent, jag fick hem Platinum, men det är skitsamma


signatur
Medlem

Fasen också... Jag förstår inte varför de ska förstöra omslagen så dant? Om det har sålt platinum, så borde de väl få ett snyggt omslag?

Jaja, det är ju trots allt spelet som är det viktiga, och av det jag har hört så är ettan riktigt bra.

Medlem

Synd på PS3-exklusivitet. Hade gärna satt tänderna första spelet.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Bra spel. Blir nog ett köp.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

inFAMOUS var riktigt bra! Ser fram mot vart två:an kommer att utspela sig!

@Jozo: KÖP DET! Strunta i omslaget. Om du har tur så kan du hitta original förpackningen till samma pris.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

världens sämsta och mest enformiga spel får en uppföljare... ointressant.

Medlem

Måste då hålla med sebrock, det här spelet är verkligen enformigt, det är typ ASSASSINS CREED i nutid, Det är snyggt och roligt i en halvtimma.

Medlem

Grunden är otroligt bra men spelet är för icke omfattande. Hade velat se mycket mer så tvåan är lätt efterlängtad!

Medlem

Vad jag gillade mest med inFamous var den sköna känslan - bra kontroller, och en riktig power-tripp (ha, ha) när man använde sina krafter. Speciellt när man låst upp dem flesta av dem, men även de tidiga krafterna fick en att känna sig ganska kaxig.
Helt klart ett utav de bästa spelen förra året, och då kom ändå många riktigt bra spel.

Att kunna välja mellan God/Ond spelstil kändes däremot lite påklistrat och skillnaderna tyckte jag inte var så stora, typ blåa eller röda blixtar och lite annorlunda cutscenes, men samma uppdrag. Jag har dock inte spelat igenom hela kampanjen på Ond ännu, så det skall jag kanske låta vara osagt.

Medlem

Oj, jag har inte hunnit med 1:a än tyvärr. Tror jag spelade igenom demon 10+ ggr.

1
Skriv svar