Resonance of Fate får releasedatum

Robot
Resonance of Fate får releasedatum

Hoppas det inte blir en lika hemsk besvikelse som Star Ocean 4 bara.

Medlem

Trevligt trodde inte det skulle komma förrän om nån månad. Nu är ju dock bara frågan hur bra spelet är, Star ocean 4 var ju minst sagt ganska horribelt och led ju av extrema missar som ingen annan utvecklare skulle ens drömma mardrömmar om att ha kvar ( Byta fram och tillbaks mellan CD 2/3 och 10 meters view distance).

Medlem

Star Ocean 4 var ju en av de bättre Xbox 360 spel och led inte av några udda missar? Var faktiskt ett hyfsat spel och hyfsad story som förklarar en av elementen i hela Star Ocean serien.

Detta spel åt andra sidan har jag totalt tappat intresset för, efter sett lite game play så blev man ganska så besviken.

Skrivet av MugiMugi:

Star Ocean 4 var ju en av de bättre Xbox 360 spel och led inte av några udda missar? Var faktiskt ett hyfsat spel och hyfsad story som förklarar en av elementen i hela Star Ocean serien.

Detta spel åt andra sidan har jag totalt tappat intresset för, efter sett lite game play så blev man ganska så besviken.

o_O Jämfört med seriens tidigare delar (speciellt den underbara tvåan!) tyckte jag inte alls att fyran var något vidare. Visst, ett godkänt spel men jag hade hoppats på betydligt mer än så när det är tri-ace som ligger bakom.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Star Ocean 4 var ju en av de bättre Xbox 360 spel och led inte av några udda missar? Var faktiskt ett hyfsat spel och hyfsad story som förklarar en av elementen i hela Star Ocean serien.

Detta spel åt andra sidan har jag totalt tappat intresset för, efter sett lite game play så blev man ganska så besviken.

Är du galen? Hur kan du inte tycka att det är helt sjukt att man måste byta skiva fram och tillbaks hela tiden. Sen kan du väl inte undgått att du inte ser kistor och fiender mer än 10 meter framför dig? Och ja längden på spelet ska vi inte heller snacka om... Vad fanns där? 4 planeter + 1 ett skepp?

Star ocean 4 var patetiskt jämfört med 2/3 och till och med patetiskt jämfört med andra JRPG till 360.

1
Skriv svar