B: Dead Rising (Xbox360)

Inaktiv
B: Dead Rising (Xbox360)

Hej!

Jag skulle vilja byta mitt ex utav Dead Rising till Xbox 360 mot något annat lir*. Spelet är i nyskick. Jag ser helst att Du bor i Uppsala så att Vi kan mötas upp. Jag byter även gärna bort mitt ex utav Assassins Creed.

*= Ej Gears of War , Oblivion , Saints Row , Mass Effect , The Darkness , BioShock , Assassins Creed , Call of Duty 4.

Mvh


signatur

War never changes.

Inaktiv

Vafan någon måste ju bo i Uppsala-trakten och vara sugen på Dead Rising.


signatur

War never changes.

Medlem

Annars är ju ett hett tips att du kan skicka det

Då finns det ju faktiskt 6,4miljarder potenitella bytare ;):up:

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Annars är ju ett hett tips att du kan skicka det

Då finns det ju faktiskt 6,4miljarder potenitella bytare ;):up:

Nej sånt orkar jag inte med.


signatur

War never changes.

Medlem

Då borde du inte förvänta dig att nån skriver : Jag bor i Uppsala vid Ikea i rondellen och kan tänkas byta mot Call of Duty 3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

*Bump*

Någon som är sugen på Dead Rising och Assassins Creed?


signatur

War never changes.

Medlem

Lite sugen på att prova, men atm sitter jag bara på Viva Piñata som jag kan tänka mig att göra mig av med, eller knappt det ,spelet är så jävla roligt och bra, men de andra går varma nu under EM när vi har supporter sammlingar. Så, viva pinata har jag över, det är FÖ. helt nytt , 2 dagar gammalt

Medlem

Kan byta något av dessa spel: Army of Two, Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (kan vara väldigt laggit ibland med flera spelare på samma konsoll) och Colin McRae DiRT.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Kan byta något av dessa spel: Army of Two, Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (kan vara väldigt laggit ibland med flera spelare på samma konsoll) och Colin McRae DiRT.

Ya got PM mon!


signatur

War never changes.

1
Skriv svar