Dead Space 2 kan komma till pc

Robot
Medlem
Dead Space 2 kan komma till pc

haha tänkte väl d

Medlem

PC-versionen var OK, dock med lite knepiga tangentkombinationer; grafiken var på topp...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Hoppas hoppas

Medlem

Sunkiga konsolportar har vi för många redan. Hoppas det görs ordentligt i sånna fall.

Medlem

Underbart spel på PC med. Mitt starkaste minne är att jag fick näsblod under en av spelets stressigare sekvenser.

Medlem

Förstår inte varför folk gnäller på pc kontrollerna, funkar hur bra som helst.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas verkligen, föredrar datorn... men måste jag så spelar jag det på PS3an... ettan var väl värt iaf så ett måste spel är det


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Inaktiv

Om de fixar styrningen så man inte är tvungen att sitta i windowed med sensitivity på högsta och utan V-sync så är jag ganska nöjd.

Men kommer vänta på PC recessioner, blev mycket besviken på bristen på support på PC versionen.

Medlem

Hurra. Jag har faktiskt sörjt lite de senaste dagarna i tron att det inte kommer släppas till PC - ettan var riktigt skoj, trots übersega muskontroller.

Medlem

Om det släpps bara via steam så borde ju piratkopieringen bli väldigt låg.
Så det borde de göra, för det var ju varför de först sa det inte skulle gå till oss.

Ettan var ju ett jäkla skitspel på PC så de kan gott skita i att for all i care.


signatur
Medlem

Jag gillade det på PC, trots allt. Lagom läskigt och intressant (i brist på bättre ord) "stridssystem". Kan hålla med om att kontrollerna svek i vissa situationer, men inget man inte kan leva med.
Ska bli intressant att se uppföljaren.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gimme Gimme Gimme

Medlem

synd att tvåan ska bli mindre läskigt och mer mainstream... fattar inte hur dem resonerar... gör dem tetris lr gör dem survival horror..

Inaktiv
Skrivet av LORDDEREX:

Om det släpps bara via steam så borde ju piratkopieringen bli väldigt låg.
Så det borde de göra, för det var ju varför de först sa det inte skulle gå till oss.

Om Steam inte vore så dyrt som det är idag så visst.

Medlem
Skrivet av anon_19389:
Skrivet av LORDDEREX:

Om det släpps bara via steam så borde ju piratkopieringen bli väldigt låg.
Så det borde de göra, för det var ju varför de först sa det inte skulle gå till oss.

Om Steam inte vore så dyrt som det är idag så visst.

Skyll priset på EA i detta fallet


signatur

Retro.

1
Skriv svar