Stängd StarCraft 2-beta börjar snart

Robot
Medlem
Stängd StarCraft 2-beta börjar snart

Härligt! - igen ! Usch vad ja bara så vill ha Starcraft 2 !

Medlem
Medlem

Suttit och kört SC2 i 6 månader snart..Alphan såklart :D:D

Medlem

Nu är det ju dock Blizzard vi talar om, förväntar er en release av betan i slutet av månaden, sen plussar ni på via automatik en månad för att lösa de eventuella (som alltid uppstår) problemen före start. Sen antalet personer de bjuder in och tänker på hur många som kommer signa upp för betan så kan ni ju räkna med att få spela spelet 2011.

Om man nu följer min lilla mall för att inte bli besviken, så kan man bara bli förvånad istället

Medlem

Gött när han sa att betan kommer denna månad och att betan är i "Final Straaaaatch". Som om inte hela spelet har varit i Final Stratch sen i somras

Jag som ville att betan skulle släppa denna vecka

Medlem

Oj då, kan man flytta över sina sparfiler ifrån ettan så man kan fortsätta? jag har inte hunnit varva det än.

Medlem

Ge mig!

kan bara hoppas att de släpper map editorn innan release(Public) ... Vill ha!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Medlem

Göttigt , skrev upp mig på battle.net förut idag o uppgav att jag var beta intresserad. Hoppas jag blir vald !

Medlem

chansen att man får betan är väl som att vinna på lotto..

Medlem

Äsh, kan väl inte vara så många som har battle.net konto, solklart att man kommer med!

Medlem
Skrivet av plapo:

Oj då, kan man flytta över sina sparfiler ifrån ettan så man kan fortsätta? jag har inte hunnit varva det än.

japp, det ska man kunna

Medlem

Fan va trevligt! Har redan blivit vald in i betan så detta har det väntats på

Medlem
Medlem
Skrivet av plapo:

Oj då, kan man flytta över sina sparfiler ifrån ettan så man kan fortsätta? jag har inte hunnit varva det än.

Du måste spelat rejält sakta, 12 år på ett spel är inte dåligt;)

Medlem

Trevligt, då närmar vi oss ett släpp snart, förhoppningsvis, har dock inget sug för att spela någon beta ändå, vill spela det färdiga spelet

Inaktiv

When it's done = 2011 skulle jag gissa.. Ser mer fram emot Cataclysm och sen Diablo 3.

Medlem

less talk more give please

Medlem

It's about time.

Medlem

Jag vill beta-testa!


signatur

Meep!

Medlem

Woho jag visste det! Enda sen jag såg att man kunde börja förboka collectors edition hade jag hoppats på en closed beta i mars, men februari till och med !

Yay made my day

Medlem
Skrivet av Ike:

Ni vet att det förmodligen kommer dröja ytterligare tid innan betan kommer till EU. Men ändå kul, nu fick man lite hopp om att dom faktiskt kommer bli färdiga nångång. Jag har stått inskriven för betatest sen dag ett, bäst för dom att jag kommer in :evil:

Avarius på battle.net forumet har då gått ut med att de siktar på en global release av betan:)

Inaktiv
Medlem

Hoppas att jag vinner på lotteriet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag har beta testat League of Legends så de så!


signatur

"I love when people think I'm psychologically disturbed"
"Cause it means I overloaded their neurological nerves".

Medlem
Skrivet av Buio:

Här är länk till det X-TroNiC nämnde precis ovan.

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=23141113880&sid=...

Naaajs!!

Medlem
Skrivet av PCGuy:

Jag har beta testat League of Legends så de så!

Jaha?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar