Robot
Heavy Rain

För fyra år sedan blev vi fascinerade av en kvinnas krossade familjedröm och hur hon gråtande dömde sin älskade till döden. Vi avgör om den färdiga produkten, tokhypade Heavy Rain, påverkar oss lika mycket.

#quantic-dream, #nintendo


Medlem
Heavy Rain - recensionen!

VILLLLLLLL HAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!

Medlem

Är kluven till om jag vill köpa detta spel, älskade Fahrenheit/Indigo whatever till ps2/pc, men..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tror inte att det kommer men det vore kul om det kom till PC!!!

Medlem

Intressant! Jag ser spänt fram emot släppet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Tack för bra recension, tyvärr har jag bar XB360...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

köööööööööööööööööööööööp

Medlem

Det blir ett köp:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Tycker det är synd att det spoilas så mycket om scenen där man tappar bort ungen. Tror inte jag kommer uppleva samma starka känsla när jag spelar det eftersom jag läst om den scenen nu i förväg.

Medlem

mm det är trist att spel spoilas så mycket av recensioner och marknadsföring numera, det är därför jag inte kikar lika mycket längre utan bara kikar typ metacritic poäng och om det är ett koncept jag gillar så köper jag. Speciellt Gametrailers.com recensioner spoilar för mycket.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Dumma utvecklare som bara gör det till en platform. Vill ha det på pc eller 360. Man måste ju tappa en massa försäljning genom att begränsa sig till en


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Oj det var inte illa omdömme där...Bra pinkat av quantic dream alltså...Får se om det blir ett köp har lite för mycket på tallriken just nu (spelmässigt)...

Avstängd

Förhandsbokade Special Edidion

Måste ha det XD

Medlem
Skrivet av Hymer:

Dumma utvecklare som bara gör det till en platform. Vill ha det på pc eller 360. Man måste ju tappa en massa försäljning genom att begränsa sig till en

Eftersom microsoft snor åt sig allt möjligt från gta expansioner till fable osv. osv. så borde ni haxbox användare vara hyfsat nöjda ändå...:)

Medlem

Det här är ett spel som nästan måste köpas bara för att få se hur det är! Jag kommer att köpa det här så småningom, har inte råd med det just nu... =(

Medlem

Spelade demot, och det var helt ok, så det blir ett köp för mig.

Medlem

Fattar inte ett skit av recensionen, man ska jaga en mördare, och det ska göras genom att trycka på knappar i mellansekvenser, och sen var inte karaktärsuttrycken så bra som man trodde.

Allt jag fattade genom att läsa recensionen, simma lugnt!

Medlem

Kan inte vänta! Måste förhandsboka så fort jag får lön!!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Är fattig men vill ha FFS!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Förstår inte riktigt hur operation flashpoint dragon rising kan få mer betyg än byde killzone 2 och heavy rain :S helt ofattbart i mina ögon, (jag vet att dom andra två är fps, men ändå) har förhandsbokat spelet ser grymt ut

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av comkri:

Förstår inte riktigt hur operation flashpoint dragon rising kan få mer betyg än byde killzone 2 och heavy rain :S helt ofattbart i mina ögon, (jag vet att dom andra två är fps, men ändå) har förhandsbokat spelet ser grymt ut

Olika spel, olika skribenter, olika åsikter.

Till er som är rädda för spoilers, jag skrev medvetet lite om den för att inte förstöra något för er.


signatur
Medlem

fan skulle köpt detta om jag hade en ps3, men inte värt att köpa en bara för detta spel. Blir till att övertala polaren att köpa och sen låna ps3et
Fahrenheit var iaf ett av de bästa spelen jag lirat. Om man då bortser från slutet som var riktigt fjantigt.

Medlem

Förbokat Special Edition! Detta spel kommer blir ruggigt bra. Efter vad demot erbjöd så är hypen på topp.

Skrivet av elmackonr1:
Skrivet av Hymer:

Dumma utvecklare som bara gör det till en platform. Vill ha det på pc eller 360. Man måste ju tappa en massa försäljning genom att begränsa sig till en

Eftersom microsoft snor åt sig allt möjligt från gta expansioner till fable osv. osv. så borde ni haxbox användare vara hyfsat nöjda ändå...:)

men GTA DLC kommer nu till PS3

SONY satsar på exklusiva titlar till sin plattform. Heavy Rain ägs av Sony så det är och förblir ett spel till PS3. Tack vare exklusiva titlar så definieras konsolen.

Skrivet av Sony Gaystation:

Jaha, ännu ett ps3´s viktiga spel som inte klarar att få en 5a i betyg,
att ni överhuvudtaget köper Gaystation ?

Uncharted spelen fick dom en 5a ? Nej, det är bara att inse ni tror grafiken är bra men faktum är att grafiken inte är bra och inte spelen heller, nämn några 5 betygs spel till ps3,

det lär inte bli många.

Ska du inte dra fram lite diagram nu Redmac och skryta om hur bra ps3 är och hur bra spelen är som inte kan få en 5a i betyg.

Lite mer salt i såren, Heavy rain är ett fiilmspel , ska det inte vara snyggt då ?

Opolerat yttre låter ju jättebra för ett snyggt spel.

Fail på Gaystation ännu en gång.

DU är anmäld din jävel, hoppas du försvinner illa kvickt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

DU är anmäld din jävel, hoppas du försvinner illa kvickt.

Hmm, jag måste ju medge att Sony Gaystation är lite extremt men om han ska bli bannad eller varnad för att vara fanboy så borde du fan också bli det. Just so you know, it's kinda obvious that you are a flamehero.

EDIT: dock så tycker jag det är tråkigt med anmälningar av inlägg som det av Gaystation, tycker bara det är kul att se hur lågt en person kan sjunka på forum fastän man påstår sig vara vuxen (ja jag syftar på dig Redmac<3).


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Mycket bra recension. Ser fram emot att få spela detta.

Skrivet av Sony Gaystation:

Jaha, ännu ett ps3´s viktiga spel som inte klarar att få en 5a i betyg,
att ni överhuvudtaget köper Gaystation ?
................................................................

Moget inlägg. Säg hej till en anmälan.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Bannas folk för fanboism?

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av redmac:

DU är anmäld din jävel, hoppas du försvinner illa kvickt.

Hmm, jag måste ju medge att Sony Gaystation är lite extremt men om han ska bli bannad eller varnad för att vara fanboy så borde du fan också bli det. Just so you know, it's kinda obvious that you are a flamehero.

Men lägg ner tjafset om huruvida redmac flamear eller inte. Helt klart brinner han för sin sak men han håller inte på gör sig otrevlig när han matar ut ps3 relaterade nyheter.
Och vad är en fanboy egentligen?
Får man i dagens läge inte ha ett brinnande intresse för en viss sak utan att bli dissad?
Så om man ska anmäla redmac så blir man nog tvungen till att anmäla en jädra massa folk på detta forum. Inklusive mig.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Bannas folk för fanboism?

Dom borde om inte annat
Känner på mig att "Sony Gaystation" bara är här för att reta upp folk genom att vara Fanboy arketyp och dryga sig, det borde man bannas för.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Hymer:

Dumma utvecklare som bara gör det till en platform. Vill ha det på pc eller 360. Man måste ju tappa en massa försäljning genom att begränsa sig till en

Inte omöjligt att Sony skjutit in med lite pengar. Dock bara spekulationer.

Medlem

Suck, måste alla trådar som handlar om något exklusivt sluta med ett gnällkrig?

Stanna inom ämnet (Heavy Rain i det här fallet) eller skit i att skriva om du inte kan det, så får vi ett mycket trevligare forum!

Skriv svar