Filmfrossa från Bioshock 2

Robot
Medlem
Filmfrossa från Bioshock 2

har fått mitt BS2: CE... gillar spelet starkt... synd bara att man inte kan köra coop skulle vara kul o se två big dadies in action...

Medlem

Bra mycket bättre än ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför ska de alltid vara inspelat från konsol? <.<

Medlem

å jag som inte ens spelat ettan blir nog att köpa båda

Medlem

1an va skit bra, 2an e as bra! Jag spelar för fulla muggar nu:D

Inaktiv

Bara jag som tycker att det inte är någon "tyngd" i vapnen i bioskock 2.
Känns som att man går runt med en leksakspistol.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

tycker det känns som att AI'n borde vara bättre. märkte det speciellt i daddy nailing filmen, i början så springer nån snubbe upp för trappan, när han kommit upp så stannar han till, sen siktar mot spelare, sen dör han, varför stannade han inte och sköt tidigare när han hade varit än mindre måltavla och kanske till och med inte hunnit bli upptäckt? sen mot slutet komemr två pers springande förbi trappan som spelaren befinner sig i, sen ser man hur båda två tar varsin jätte u-sväng och står vända mot trappan, detta känns som ett jävligt korkat beteende och det ser verkligen inte snyggt ut.

blev jävligt skeptisk efter de här filmerna, dels AI'n som jag just gnällde om sen det faktum att man kan sköta så oerhört mycket vapen med en hand, en viss grad av overklighet är ok, som att bära runt på alldeles för mycket vapen, men att byta vapen och ladda om sina vapen med en hand, och göra det på nästan ingen tid alls...

ni som lirar spelet, stämmer det jag så från filmen?

Medlem

jajaja...men när kommer recensionen???


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Spelet ser riktigt ballt ut! Kolla in denna film. De första 10 minuterna av spelet.
http://www.youtube.com/watch?v=rBD0Tm59fwo&fmt=22

Det känns inte så motiverat och se massor av klipp från spelet om man ska ned i Rapture snart ändå...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mums.. kom just från en spelsession, mycket mycket bra spel, samma klass som första spelet. Spelmässigt bättre imo. Svårt att slita sig, blir bara lite till och lite till och... lite till

Medlem

Skulle vara mer nöje att titta på någon som inte handikappas av joysticksstyrning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Elmoth:

jajaja...men när kommer recensionen???

Svaret finns rakt framför näsan, i nyheten!


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Elmoth:

jajaja...men när kommer recensionen???

Svaret finns rakt framför näsan, i nyheten!

hehe, kanske man borde läsa lite noggrannare nästa gång...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Jag fullkomligt älskar detta spel!!! I samma klass som 1:an enligt mig!
Och vadå klagar du på att han kan ladda om och skjuta med en hand?? Du vet om att man kan skjuta eld och frysa folk i detta spelet va?? Att ladda om med en arm är det verkligaste i detta spelet så stfu & enjoy istället!


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

1
Skriv svar