Ubi-chefen pratar nästa Assassin's Creed-titel

Robot
Ubi-chefen pratar nästa Assassin's Creed-titel
Medlem
Ubi-chefen pratar nästa Assassin's Creed-titel

*Väntar fortfarande på 2an till PC*


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Jag tycker inte att titeln på serien stämmer. Man lönnmördar ju knappt någon...! Nej, då föredrar jag Agent 47s äventyr när jag vill stilla min "lönnmördartörst"

Medlem

Jag tror min besvikelse på AC-serien är att jag förväntar mig fel saker/för mycket. Det ger en falsk känsla av frihet när man kan ta sig runt i stort sett överallt, men när det verkligen kommer till val — som hur man vill döda någon etc — tar det stopp. Det handlar som Jozo säger inte alls om att lönnmörda, tyvärr!

Sen att de våldtog allt vad story heter i slutet av tvåan gör inte saken mycket bättre.

Medlem
Skrivet av Shimo:

*Väntar fortfarande på 2an till PC*

Samma här. :/

Medlem
Skrivet av Zarsky:
Skrivet av Shimo:

*Väntar fortfarande på 2an till PC*

Samma här. :/

Samma, Samma här

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Jag tycker inte att titeln på serien stämmer. Man lönnmördar ju knappt någon...! Nej, då föredrar jag Agent 47s äventyr när jag vill stilla min "lönnmördartörst"

lönnmördare är inte den korrekta översättningen för assassin, utan lejd mördare är en mer korrekt översättning.

Skrivet av MasterKJK:
Skrivet av Zarsky:
Skrivet av Shimo:

*Väntar fortfarande på 2an till PC*

Samma här. :/

Samma, Samma här

Samma, Samma,Samma här:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hmm, att fortsättningen skulle utspela sig i Rom var kanske ingen överraskning.
Gillade båda spelen, men dom har några irriterande brister (som att man inte får utföra uppdragen lite mer som man vill). Tvåan var absolut ett lyft mot första..så tredje kanske blir perfekt?

Medlem

frågan om det är värt att köpa den till PC vid release el vänta några månader tills priset sjunker...

Skrivet av lordsinner:

frågan om det är värt att köpa den till PC vid release el vänta några månader tills priset sjunker...

Well, personligen brukar jag inte ha några problem med att vänta ett tag extra innan jag inhandlar spel. Beror väl på hur pass tålmodig du är.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av lordsinner:

frågan om det är värt att köpa den till PC vid release el vänta några månader tills priset sjunker...

Well, personligen brukar jag inte ha några problem med att vänta ett tag extra innan jag inhandlar spel. Beror väl på hur pass tålmodig du är.

Nej för fan det går inte när man väntat i ÅR


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar