Nytt DLC till Empire: Total War idag

Robot
Nytt DLC till Empire: Total War idag

Mjölk?

Medlem

Värt med 66% iaf

Medlem
Skrivet av pelson:

Mjölk?

Själv tycker jag inte att det är så dumt med nya enheter. Lite synd att det kostar bara, fast de måste få tjäna pengar på nåt sätt. Sen är det inte så fasligt dyrt heller jämfört med många andra DLC:n som går för hundralappen.

Medlem

Gött när det skall kramas och kramas så mycket mjölk som möjligt

Medlem
Skrivet av pelson:

Mjölk?

Mjölk med lite flingor är aldrig fel

Medlem

coolt att de släpper dlc enheter istället att fixa AI som varit helt sabbat sedan patch 1.3

Medlem

och ingen kärlek till sverige, om man spelar mot folk som har all DLC så är dom överstarka. Ingen balans alls I Empire

Inaktiv

Gud så jag hatar folk som använder order "mjölk" patetiskt och barnsligt.

Dessutom så kostar DLCt förihelvete bara 25-30kr

Medlem

Skulle inte den jävla multiplayer campaignen komma snart elr skiter dom i det och lägger in det i napoleon ??

Medlem

Inte en enda ny Svensk enhet, och efter som att jag bara spelar som Sverige så blir det inget köp för min del


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

inte konstigt att det inte är svenska enheter iom det senaste tillägget heter Elite Units of the EAST ...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tja... föredrar medeltiden eller romartiden... blir inget köp av empire trots det nedsatta priset.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Hoppas att fler recensenter ställer lite högre krav på Napoleon Total War och inte bara bländas av grafiken och första intryck, så de totalt missar alla buggar, balans- och AI-problem som borde dragit ner betygen.

Medlem

Roligt att FZ gör reklam å direkt säger "ladda hem idag".

Konstigt är även att alla verkar svälja den nya trenden med DLC där utvecklare i stort sett kan släppa spel utan innehåll som det kan verka självklart ska finnas med i originalet. tex Dragon Age, där DLC fanns tillgängligt redan från början, jag menar snälla??

Skrivet av yume:

Roligt att FZ gör reklam å direkt säger "ladda hem idag".

Vi är bara människor, och ibland kan tyvärr dylika TV-shop-rubriker slinka emellan. Men ja, den underrubben var lite riesen...

Jag lovar bot och bättring!

Medlem

Men är ni dumma balance hahahah ni måste lära er vara taktiska små barn jag kan vinna med vilken nation mot vilken som helst det är hur du spelar dina gubbar det går ut på

1
Skriv svar