Ferrari-bilar i Need for Speed: Shift

Robot
Medlem
Ferrari-bilar i Need for Speed: Shift

fail..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fail..

varför fail??
Så det är dåligt att utvecklare gör extra grejer till spel bara för det kostar typ 80kr??

QQ little more poor guy

Medlem

Vill ha till PC


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Inga ferraris till oss med g25 (pc,ps3)?
Jäkla dåligt av EA då det finns väldigt få/inga rattar med samma kvalitet och känsla till 360.
Annars är spelet riktigt kul, oavsett plattform.

Medlem

Varför gör dem inte lite nya banor, alltid bilar dem DLC:ar. Inget fel i bilar men vore sjysst med lite nya banor och ratta runt på.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Varför gör dem inte lite nya banor, alltid bilar dem DLC:ar. Inget fel i bilar men vore sjysst med lite nya banor och ratta runt på.

Word, spelet är så sjukt mycket bättre när det kör 1.02, synd att det inte var så bra vid release.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av SWEBarb:

fail..

varför fail??
Så det är dåligt att utvecklare gör extra grejer till spel bara för det kostar typ 80kr??

QQ little more poor guy

Ser att Pojiin bara har ps3 och ps2,
för att kunna få tillgång till alla spel och tillägg till spel så måste man ha alla konsoller.

Har man bara ett märke då får man stå ut med att man missar en del,
jag hara bara Xbox 360 och Wii,

Men inte behöver jag säga fail om det extramaterial som kommer till ps3´s spel som jag inte kan få tillgång till och skulle vilja ha.

Så skaffa alla konsoller eller stå ut med smärtan att du inte har råd att ha alla konsoller eller inte vill skaffa dom andra märkena också.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Gillar du Ferrari-bilar och råkar äga ett exemplar av Xbox 360-versionen av Need for Speed: Shift?

Om vi vänder på det: Jag gillar Xbox 360 och råkar äga ett exmplar av Ferrari. Då hade det varit nåt

Medlem

Förjävligt att EA att dissa oss pc/ps3 spelare... Vill de inte tjäna pengar eller? Inte likt EA för fem öre då de pumpar ut 311 Sims spel varje år

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Förjävligt att EA att dissa oss pc/ps3 spelare... Vill de inte tjäna pengar eller? Inte likt EA för fem öre då de pumpar ut 311 Sims spel varje år

Det är väl just det EA gör, tjänar pengar,
först får dom ju en bra slant för att göra nåt exklusivt, och sen får dom in pengar på varje sålt spel / DLC .

Exklusiva grejer är ju sånt som MS och Sony betalar dyrt för ju, att få exklusivt material som kan locka folk att köpa mer spel / DLC på just sin maskin.

Medlem
Skrivet av Skummis:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av SWEBarb:

fail..

varför fail??
Så det är dåligt att utvecklare gör extra grejer till spel bara för det kostar typ 80kr??

QQ little more poor guy

Ser att Pojiin bara har ps3 och ps2,
för att kunna få tillgång till alla spel och tillägg till spel så måste man ha alla konsoller.

Har man bara ett märke då får man stå ut med att man missar en del,
jag hara bara Xbox 360 och Wii,

Men inte behöver jag säga fail om det extramaterial som kommer till ps3´s spel som jag inte kan få tillgång till och skulle vilja ha.

Så skaffa alla konsoller eller stå ut med smärtan att du inte har råd att ha alla konsoller eller inte vill skaffa dom andra märkena också.

'

vet inte vad du snackar om men jag har bara Xbox och inte ps2 lr ps3

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Skummis:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av SWEBarb:

fail..

varför fail??
Så det är dåligt att utvecklare gör extra grejer till spel bara för det kostar typ 80kr??

QQ little more poor guy

Ser att Pojiin bara har ps3 och ps2,
för att kunna få tillgång till alla spel och tillägg till spel så måste man ha alla konsoller.

Har man bara ett märke då får man stå ut med att man missar en del,
jag hara bara Xbox 360 och Wii,

Men inte behöver jag säga fail om det extramaterial som kommer till ps3´s spel som jag inte kan få tillgång till och skulle vilja ha.

Så skaffa alla konsoller eller stå ut med smärtan att du inte har råd att ha alla konsoller eller inte vill skaffa dom andra märkena också.

'

vet inte vad du snackar om men jag har bara Xbox och inte ps2 lr ps3

my bad

jag menade att SWEBarb bara har har Sony maskiner så han missar annat på andra konsoller,
att skriva fail bara för att man har ett märke är enbart tramsigt.

får försöka hålla mig mer vaken när man skriver inlägg och om inlägget handlar om en viss person.

Medlem

Attans. Sitter med en Logitech Driving Force GT ratt till datorn.
Blir inga ferrari bilar

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fail..

sluta faila då.

Medlem

Som vanligt spottar EA PC-spelarna i ansiktet. En rejäl snorloska den här gången.

1
Skriv svar