Ghost Recon: Future Soldier annonserat

Medlem
Ghost Recon: Future Soldier annonserat

Nej men vad i h-e, inge mer sci-fi tjafs! -_- Vad besviken jag blir. Ny uppföljare till orginalet är vad jag vill ha iaf.
Såvidare det inte är nåt Universal Soldier koncept med "UniSols", anabolasoldater och Dolph Lundgren det vore tufft

Medlem

Bådar ju inte gott att det ligger i händerna på konsolutvecklarna, dock inte chockerande på ngt sätt. Att det sedan knyts an mot Splinter Cell ger ju ingen ökad förhoppning direkt, även om det bara rör sig om ett beta-test. Varför skulle man vilja ha åsikterna från folk som spelar Splinter Cell conviction när det gäller ett Soldat FPS?!

Hoppas det blir bra ändå, men det har inte kommit ett fullgott Ghost Recon sedan det första som Red Storm gjorde är jag rädd. GRAW 1 & 2 i all ära, men de hade inte samma känsla.

Medlem
Medlem

Mehh!! Snälla varför inte ett nytt Rainbow six ?

Oj, det var ju inte väntat med alla den FPS yra som råder där "ute"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Kanske blir bra ändå, vem vet. GRAW 2 var "helt okej" iaf

Pansarknekt
Skrivet av -=anders=-:

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

Ord:up:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

+1


signatur

Retro.

Medlem

Knappast förvånande då namnet registrerades i december.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av -=anders=-:

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

+1

Håller också med.

Det enda jag förfäntar mig av det här är röta. Jävla mainstream-marknad

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Precis vad jag tippade på.

Du brevväxlar med Yves chefen

Inaktiv

Ghost Recon?
Avslag!

Tyvärr har jag inte den makten


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

1999 släppes det sista spelbara Tom Clancy skjutspelet.

Allvarligt först graw 2 och vegas 2 och nu gr2.. gör dom så här bara för att jävlas med mig?.

Medlem

Loggan förde direkt tankarna till Modern Warfare.

Medlem

Hoppas fan att det är FPS. PC-versionen var enligt mig mycket bättre än till xbox.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av lvitriol:

1999 släppes det sista spelbara Tom Clancy skjutspelet.

Allvarligt först graw 2 och vegas 2 och nu gr2.. gör dom så här bara för att jävlas med mig?.

1999? Ghost Recon: Island Thunder kom ju ut i 2003.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av lvitriol:

1999 släppes det sista spelbara Tom Clancy skjutspelet.

Allvarligt först graw 2 och vegas 2 och nu gr2.. gör dom så här bara för att jävlas med mig?.

Heh skönt att så många nyktra människor är på min sida. Trodde först bara det var jag som blivit för gammal, men det finns ett ljus där ute nånstans tror jag.

Känner igen din avatar, äre från Rogue Spear?

Medlem

Oj... törs ju knappt erkänna att jag faktiskt gillade GhostReconII på gamla krysslådan... Nog det spel jag spelade absolut mest på den brödrosten. Gillade den sköna tysta stämningen ute i skogen och gillade styrningen på hårkorset bättre än AWF på 360 som var lite seg och eftersläpande. Hoppas de lånar lite av Rainbow6Vegaskontrollen till konsollverisionen. Om man nu får diskutera sånt hatobjekt här.. (Är gammal nog för att faktiskt ha spelat DoomII på datorerna i gymnasiet när det släpptes så jag är ingen liten konsollunge.. det har bara blivit så. Konsollfarbor kanske.. )

Hoppas de inte går för långt fram i tiden så vi blir befriade från laserpickor och sånt pjii pjii och att de håller sig till hederlig rattata. Finns ju rätt coola prototyper på vapensystem som inte vore helt fel i ett spel.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Vad är det för ett jävla namn på ett spel. "Hmm..Grabbar, nu ska vi komma på en cool undertitel till nästa GR. Vad sägs om graw 3?, Nej vi kör på den min 12 åriga son kom på för en vecka sedan"
Men allvarligt talat "Future Soldier? Så det var inte tillräckligt med future i vanliga graw. Fan va sur jag blir.


signatur

<3

Medlem

Bara man får rida runt på en sån här så är jag nöjd! (Eller inte.. Det är ju inte riktigt Dog, men den är fan rätt cool. Teknologin går rätt fort fram..)

http://www.youtube.com/watch?v=KeDlYg2h3OE


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Ghost Recon var bra då det fortfarande var en soldat simulator.
Tom Clancy's Ghost Recon, Tom Clancy's Ghost Recon-Desert Siege, Tom Clancy's Ghost Recon-Island Thunder är grymt bra spel. Minsta misstag så gick uppdraget åt pipan. Man fick verkligen tänka till.
GRAW var otroligt stelt och ytligt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - Rubber Helmet DLC?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av lvitriol:

1999 släppes det sista spelbara Tom Clancy skjutspelet.

Allvarligt först graw 2 och vegas 2 och nu gr2.. gör dom så här bara för att jävlas med mig?.

Heh skönt att så många nyktra människor är på min sida. Trodde först bara det var jag som blivit för gammal, men det finns ett ljus där ute nånstans tror jag.

Känner igen din avatar, äre från Rogue Spear?

Det är Domingo Chavez från Rogue Spear (fan vilket bra spel för övrigt) http://media.giantbomb.com/uploads/0/2134/181104-ding_chavez_...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

detta måste ju vara ett skämt? vem döper ett spel till Future Soldier?

Inaktiv

Utan GRIN bakom sig så lär ju pc versionen bli en sunkigt ospelbar consolport.

Vette fan vad det är med utvecklare numera...
Allt vad fps heter tycks sakta med säkert dras mot ett svart hål av casual-teh-"best-experience"-neutral-menlöshet

12
Skriv svar