Kvartett i plasmider från Bioshock 2

Robot
Medlem
Kvartett i plasmider från Bioshock 2

Får väl ta och tanka ner det....

Kollade inatt och då hade Valve inte tryckt på knappen för preload, förhoppningsvis så har de gjort det tillgängligt när jag kommer hem från jobbet.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Älskar dem här klippen

Medlem

Efter c:a en timme med spelet så kan jag säga att känslan är intakt från ettan. Verkar mycket lovande.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Önskade dem kunde visa dem in game.

Medlem

500 spänn digitalt från steam .. nä tror inte det va .. får bli cdwow

Vad fasen är detta för skit en massa bebisar som springer runt och en massa ufon....?Fattar nada! Vilken planet utspelar det sig på......? Jösses snacka om att någon knarkade på rejält när detta gjordes!!:down:


signatur
Medlem

Har testat spelet på PC och tycker det inte har direkt någon känsla, jag tyckte inte om ettan så värst mycket och det här inte bättre. Finns inte speciellt mycket grafikinställningar heller :/
Konsolport (?)

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Önskade dem kunde visa dem in game.

De visar filmerna när du spelar, när du kommer över gällande plasmid i dagsläget?
Eller missuppfattar jag vad du menar?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Har testat spelet på PC och tycker det inte har direkt någon känsla, jag tyckte inte om ettan så värst mycket och det här inte bättre. Finns inte speciellt mycket grafikinställningar heller :/
Konsolport (?)

Kan inte uttala angående tvåan förens imorgon men ettan var riktigt bra spel.. Körde igenom den med glädje och underhåll, kanske en av anledningarna varför jag ville köpa tvåan i original. Men smaken är som baken, får uttala mig mer angående tvåan när jag har hämtat ut mitt Special Edition BS 2 från posten...

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av AndyZedd:

Önskade dem kunde visa dem in game.

De visar filmerna när du spelar, när du kommer över gällande plasmid i dagsläget?
Eller missuppfattar jag vad du menar?

Jo det vet jag.Kör just nu 1an då jag ej testat tidigare.
Menade att dem kunde visat hur det ser ut då dem använder dem ingame och inte själva "reklam-filmen"..

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Jo det vet jag.Kör just nu 1an då jag ej testat tidigare.
Menade att dem kunde visat hur det ser ut då dem använder dem ingame och inte själva "reklam-filmen"..

köp spelet så får du se hur man använder de in game ;)...Spelet är faktiskt rätt kul i samma still som ettan. Dock MP är ingen vidare... Matchmaking i MW2 funkar perfekt med host migration etc men i BS2 så existerar inget sånt lämnar hosten avslutas spelet direkt.

GFX: har säkert puffats upp lite sedan BS1 och det ser riktigt bra ut, även om vissa saker kanske kunde se även bättre ut...
Musik: i samma still som i BS1 ....
Gameplay: gillade man ettan då kommer man gilla tvåan definitivt...

1
Skriv svar