World of Warcraft fem år

Medlem

tja, mitt konto skapades i maj 2005

Medlem

En man i Mexico fick besök av tre grabbar som misshandlade honom. Varför? För att han gång på gång dödat den ene killens fru i WoW..

Ända sak jag inte visste, men seriöst vilka folk det finns

Medlem

Jag var en av dom som började spela under betan och bara fortsatt.
Men sen ska ju tilläggas att det häll på att gå överstyr och resulterade i missade tentor och sjukanmälningar :S. men nu har jag tagit mig i från det men det blir väl ny start när expansionen kommer....:D
Jag började spela det pga att jag är Warcraft frälst och har spelat och äger alla WC (nä inte toalett ) spel....:)

Medlem
Skrivet av G.Khazim:

Jag var en av dom som började spela under betan och bara fortsatt.
Men sen ska ju tilläggas att det häll på att gå överstyr och resulterade i missade tentor och sjukanmälningar :S. men nu har jag tagit mig i från det men det blir väl ny start när expansionen kommer....:D
Jag började spela det pga att jag är Warcraft frälst och har spelat och äger alla WC (nä inte toalett ) spel....:)

Haha, samma här.. Spelade också från betan och körde ett bra tag, höll på att gå ganska illa med diverse betyg.. var bara i 9an som tur var, så det gjorde inte så mycket. Riktigt mysigt pre-tbc, lyckades dra mig ur träsket till slut dock

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Combalex:

Lirat sen starten, och måste säga jävligt bra jobbat blizzard!

Bra jobbat? Har du inte hört om fiaskot med ensidia och lich king 25 world first..

ALLA Ensidias/Nihilums world firsts har varit buggade på något sätt, antingen gjort det lättare eller svårare

Dom har varit betatestarna för alla instancer i WoW med andra ord, och sedan blir dom suspendade för att dom stöter på en bugg och inte ens vet vad som orsakar det.

Tex på Algalon i Ulduar, då var dom där först, då stötte dom på buggar, då var det GM's där och hotfixade det direkt, instant support av blizzard.. Lich King 25 World First killen, när saronite bombs som 2 rouges använde orsakade en bugg, som dom inte förstog att det var dom som buggade, gjorde satt encountered blev lättare och tog honom först, alla andra guilder körde med samma villkor tills det blev hotfixat, och vad gjorde GM? Jo dom suspendade dom för att ha "beta" testat en boss som var buggad, och var var GM's? Ingenstans, enda dom skrev 1 dag efter var att dom hade abusat, det har nu gått snart 1 vecka, och det har inte kommit en enda blå post på blizzards forum om detta, "Abuse game mechanics" är det enda dom sagt.. Det är jävligt dåligt, javisst Ensidia kanske visste om buggen, vem vet.. Ensidia har kommit med sitt motbevis (dps charts) men vad har Blizzard kommit med för bevis? INGENTING.. dåligt.. dåligt.. dåligt

Swedish MF do you speak it?!

Seriöst så tror jag att han försöker säga följande:
I situation A så var administratörer på plats vid en bugg och informerade om den utan att straffa de som råkat ut/använt sig av den.

I situation B så var administratörer inte på plats vid en bugg, då ej sällskapet i fråga använde sig av anmälningsblanketten utan fortsatte använda sig av vad som verkade vara en bugg så blev de bestraffade för detta. Då det orsakade att de fick stor ära för deras tilldrag.

Har jag fattat rätt?
Sedan så är ju spelmakarna skandalöst dåliga för att användaren har brutit mot EULA:n. Så då borde 11,5 miljoner minus ett sällskap på 40 pers(som redan verkar med tvång ha blivit av med konton) sluta spela?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Har spelat sedan USA betan och har inte tröttnat men saknar oldschool wow.
På frågan från ej WoW spelande kompisar varför jag slösar pengar på det varje månad svarar jag enkelt.
De går ut en kväll och festar, de slösar mellan 500-1000 :- på en kvälls nöje medan jag får en hel månads nöje dygnet runt för ca 120 :-
Smaken är väl som baken, delad.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

12
Skriv svar