Ubi har nåt stort på gång?

Medlem

Tycker inte Ubisoft gör så särkilt kul spel numera så, inte jätte exalterad precis!

Medlem

eh, de enda Ghost recon spelen som var speldugliga var väl Ghost Recon (PC) och Advanced Warfighter 2 (Xbox 360 version). Hoppas dem inte gör nåt skitspel denna gång bara. En Rainbow Six skulle inte sitta fel nej. Vegas 2 var skoj, buggade som satan och AI'n var ju typ omänskliga dock. Men annars var det kul.

Medlem

Får man drömma?

Ett rainbow/ghost mmofps. Mums!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av AkirA:

Beyond Good & Evil 2!! :heart:

Det är klart det är Beyond Good & Evil 2. Har snackats ett tag om det spelet nu från Ubisoft...men man ska aldrig vara för säker, även om det hade varit underbart.

Inaktiv

Remake av Assassin's Creed.

Älskar spelet, och storyn och saker men... striderna, samt uppdragen som gör samma sak hela tiden är segt som fan. Försöker klara ut det men... jag orkar knappt.

Annars har inte Ubisoft några spel som jag skriker efter. Något nytt vore också fint!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Far Cry III - 'Jacks Back'


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Oavsett vad det blir så lär det ha enorm budget och som bäst bli måttligt underhållande.

Ubisoft är för stora för att ha råd att göra bra spel. Därför gör man snygga spel med så basic gameplay att de iaf inte är dåliga, och genom en stor och dyr PR-avdelning ser man till att man lurar så många naiva kunder som möjligt till att tro att spelet är bra.

Nej, vill vi ha ett nytt Rainbox Six i tradionell stil eller annat spel där gameplay går i första hand, då är det små utvecklare och indiescenen som gäller.

Medlem
Skrivet av simon857:

jag hoppas på en uppföljare till XIII =D

Ja det har jag väntat på länge! Man avslutar inte ett spel med "to be continued" om man inte ska släppa en uppföljare.

Riktigt underskattat spel btw.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av simon857:

jag hoppas på en uppföljare till XIII =D

Fan va klockrent det hade varit. Det spelet har så underbart berättande och det är det närmsta jag spelat No One Lives Forever sedan 2 kom ut. När kommer ett No One Lives Forever 3. Det hade också varit helt klockrent.

Medlem

Hm.. vore coolt med en multiplayer med både Ghost Recon och Rainbow 6 Vegas element.. Rainbows kontroll och individanpassning i större Ghostbanor ute i friska luften samtidigt som innomhus är som Rb6. Sen går man in i en FarCry2djungel och gömmer sig (det vore ju bra om de kunde använda den grymma grafikmotorn till något som faktiskt inte bara är jobbigt att spela). Sen ta steget fullt ut när det gäller upplåsta vapentillbehör. Varför tvingas välja mellan bättre grepp på kspn eller rödpunktsikte? Får inte båda plats samtidigt kanske? Som att köpa en ny turbo och nya slicks i Forza, men inte kunna använda båda samtidigt.. Roligare om man vinner credits istället och alla tillbehör är upplåsta från början. Bara att köpa och sätta fast som det passar.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv
Medlem

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=36566

Ja, det var det sannerligen..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ett nytt Myst givetvis! Eller möjligtvis ett Beyond Good & Evil. Hmm.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

12
Skriv svar