2.1 System till PS3/Blu-Ray användning @ LG LCD

Inaktiv
2.1 System till PS3/Blu-Ray användning @ LG LCD

Hejsan jag har en LG 37" LH3000 LCD som jag använder min PS3:a till. Spelar spel och ser på Blu-Ray filmer. Vill uppgradera mig till ett mycket bättre 2.1 system. Vill ska stående högtalare till höger och vänster om tv:n. Jag har inte lust att lägga flera tusen utan maxgränsen ligger runt 3,000 kr.

Kom gärna med köptips och förslag

Tack på förhand!

Medlem

Varför köper du inte ett 5.1 system för dom pengarna ist? Logitechs 5500 system kostar ca 3000 kr och är ett utmärkt ljudsystem.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Varför köper du inte ett 5.1 system för dom pengarna ist? Logitechs 5500 system kostar ca 3000 kr och är ett utmärkt ljudsystem.

Kan man fästa högtalarna på väggen osv?

Medlem

De högtalarena jag pratade om kan du skruva fast i väggen.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

De högtalarena jag pratade om kan du skruva fast i väggen.

Kanske vore det bästa med dom då. 5.1 är jö alltid najs med!

Medlem

Det är det absolut. Sitt och mygla lite på prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=93639

Vill du nu ha något som stödjer det senaste TRUE HD-formaten m.m så måste du dock köpa ett annat system. Jag rekommenderar dig att kolla runt lite isf. Det är helt klart värt att ha ett 5.1 system i vilket fall som helst. Priset skiljer sig inte så mycket mellan 2.1 och 5.1 system som det har gjort.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Det är det absolut. Sitt och mygla lite på prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=93639

Vill du nu ha något som stödjer det senaste TRUE HD-formaten m.m så måste du dock köpa ett annat system. Jag rekommenderar dig att kolla runt lite isf. Det är helt klart värt att ha ett 5.1 system i vilket fall som helst. Priset skiljer sig inte så mycket mellan 2.1 och 5.1 system som det har gjort.

Finns det några andra 5.1 system du kan rekommendera som man kan fästa de bakre i väggen?

Helst svarta om man får välja ^^

Medlem

Inga som jag har koll på tyvärr... Du kan hoppas på att det kommer någon annan expert o hjälper dig.

1
Skriv svar