Spana in Spring Engine

Robot
Medlem
Spana in Spring Engine

Eftersom länken (klantigt nog) glömdes av redaktören så kommer den här istället. Nu har vi alla överseende med detta denna gång (kändes nästan som att man läste på IDG ett tag) och hoppas på att länkarna kommer med i fortsättningen

http://springrts.com/

/ LordDaimos

Medlem

När Daimos ändå har inlett: "skrivbordsgenerater" ?

Medlem

ok detta kommer FZ på nu?


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

ok detta kommer FZ på nu?

Det finns miljarder av sidor...miljontals av produkter...tonvis med spel. Du förväntar dig att FZ ska ha publicerat allt om alla sakerna redan?

Spring 0.81.1.3 released 2010-01-31 19:51

Det är bara ett par dagar sedan den nya versionen blev släppt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

vill bara säga att spring är ett av dom bästa RTS spelen ute just nu. Alla som gillar strategi borde testa det.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av ThinBoi:

ok detta kommer FZ på nu?

Det finns miljarder av sidor...miljontals av produkter...tonvis med spel. Du förväntar dig att FZ ska ha publicerat allt om alla sakerna redan?

Spring 0.81.1.3 released 2010-01-31 19:51

Det är bara ett par dagar sedan den nya versionen blev släppt.

Ja, jag anser att det är lite sent för FZ att introducera Spring engine. Vilket var det "nyheten" handlade om, den nya versionen skrev de bara en smärre notis om i slutet.
Men bättre sent än aldrig I guess:P


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Jag följer tonvis med sidor - och för min del som aldrig sett detta tidigare tyckte jag det var kanon.
Du vet, alla kan inte ha sett allt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag följer tonvis med sidor - och för min del som aldrig sett detta tidigare tyckte jag det var kanon.
Du vet, alla kan inte ha sett allt.

Ja skrev ju: Bättre sent än aldrig. gawd...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:
Skrivet av Ankh:

Jag följer tonvis med sidor - och för min del som aldrig sett detta tidigare tyckte jag det var kanon.
Du vet, alla kan inte ha sett allt.

Ja skrev ju: Bättre sent än aldrig. gawd...

Eh...ja? Jag såg vad du skrev. Har varken citerat eller motstridit ditt sista inlägg.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar