Medlem
Ny dator!

Intel Core näst snabbaste CPU (Sandy Bridge ) Eller amd om dem är bäst då!
Nya generationens Snabbaste grafikkort ( amd Hecatonchires )
minst 6 gb minne
Bra kylare till processorn tex noctua.
Bra moderkort tex asus delux.
blue ray spelare eller Holographic Disc
SSD-disk

Detta ska köpas i slutet av 2010 ca.

Eller tycker ni att jag ska vänta tills nya generationens konsoler kommer ut innan jag köper ny hårdvara?
Jag har qx9650, 4 gb ddr3, 4870x2.

Medlem

Mycket kommer hända, så vänta och se!
Det är lååååångt kvar


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Ingen idé att planera så tidigt för vad du ska köpa när det gäller hårdvara eftersom det kommer nytt hela tiden och priser förändras så jag tycker du ska vänta innan du bestämmer dig.


signatur

© Copyright by T@wo

Inaktiv

Sluta trolla!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Skrivet av PaddanL:

Sluta trolla!

+1


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Jag har läst att grafiken kommer inte direkt förbättras förrän de nya konsolerna kommer. Det enda som kommer vara annorlunda är olika stilar på grafik för att spel ska skilja sig åt.

Sluta trolla +2:up:

Okej, jag säger såhär istället:
Köp datordelar ifall du vill, men SLUTA skriva om det 1 år i förväg.

Och om det att grafiken inte kommer bli bättre förräns dom nya konsolerna kommer, källa tack?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av landahl:

Jag har läst att grafiken kommer inte direkt förbättras förrän de nya konsolerna kommer. Det enda som kommer vara annorlunda är olika stilar på grafik för att spel ska skilja sig åt.

Sluta trolla +2:up:

Bullshit!

Medlem

Köp nytt grafikkkort om du vill ha dx11, annars känns det ganska onödigt med ny burk... Och framför allt att skriva om det 1 år i förväg, när det kommer släppas 750 prylar till innan dess.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Okej, jag säger såhär istället:
Köp datordelar ifall du vill, men SLUTA skriva om det 1 år i förväg.

Och om det att grafiken inte kommer bli bättre förräns dom nya konsolerna kommer, källa tack?

Yerli was keen to stress that between now and 2012, we shouldn't expect games to advance much beyond what they look like today. "Games 'til 2012 will not look very different than [they do today], since engines are bound to console cycles." Yerli forecasts that the next major CryEngine upgrade will arrive in 2012, around the same time he believes the next generation of console hardware will arrive. That said, he fully acknowledges the strength of the Wii and the prospect of an elongated console life cycle and warned that if a new generation didn’t arrive in 2012-2013, then "it could be a long time."

http://www.gamespot.com/news/6215393.html

Medlem

ingen idé att fråga om saker man ska köpa 1 år framåt däremot e det ju alltid kul o veta vad som e poppis just nu
tekniken förändras konstant
vilket ibland e tur!!


signatur

Google is your friend!!!

1
Skriv svar