Se marinsoldaten skita knäck i AvP

Robot
Medlem
Se marinsoldaten skita knäck i AvP

Incoming rage posts!

EDIT::

Ser ju ut o va patetisk AI haha.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

"skita knäck", haha!

Medlem

Ser ju helt OK ut, men sket i att testa demot pga allt negativt folk hade om portningen.

Medlem

Vad har de gjort?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Synd att det nästan är omöjligt att testa spelet på PS3, det går knappt att hitta någon server. Jag kommer inte att köpa spelet om jag inte får en vettig chans att testa det...

Medlem

Ja demot va en jävla besvikenhet, hoppas mer på att fullversionen blir bra och att SP kommer va bra

Medlem

Hoppas verkligen inte det där var in-game musik. Fanns ingen spänning alls i det där, kanske lite dom första 2 sekunderna

Inaktiv

Hmm... Aliens såg lite väl tama ut i den där videon och verkade ju inte ens försöka att smyga på soldaten.

Medlem

Jaha alltså hur dålig är AI'n på Aliens egentligen? De verkar dra sig för att attackera marinsoldaten. Pistol mot Alien? Skrattretande. Då blir man köttfärs inom 0.5 ms. Det framgår inte vilken platform trailern är ifrån. Gissar på nån konsol då han som styr ser ut att halvsova.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Relik 📜

Musiken var ju katastrof, som någon skrev hoppas jag verkligen inte det var ingame..
Ska väl möjligen vara några diskreta stråkar eller ännu bättre helt tyst förutom scannern.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Salsius:

Hoppas verkligen inte det där var in-game musik.

Risken finns då det var på en bar med en virituell poledancer det utspelade sig. :\


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Vet ej vilken svårighetsgrad spelaren kör på, så känns lönlöst att klaga på AI:n för tillfället.

Och det var ingame, förmodligen satte han på strömmen eller något så allting startades och musiken sattes igång på discot, och då dras alla aliens dit

Medlem

synd att jag inte fick chansen att testa det själv.
väntade i ca 5 minuter på att den skulle hitta ett spel att gå med i (ps3).

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Salsius:

Hoppas verkligen inte det där var in-game musik.

Risken finns då det var på en bar med en virituell poledancer det utspelade sig. :\

Det var sannolikt från ljudanläggning på stället...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Inaktiv

dom som vill testa demot på ps3 adda mig så kan ni lira, OskarH83. Skapar man en grupp så funkar det finfint. Grymt bra lir rekommenderas!

Medlem

Musiken passar in ju! Väldigt ballt om du frågar mig.

Medlem

Varför envisas utvecklare om att släppa gameplay videos spelade på konsoll? Så jävla fail, förstår inte ens hur dom tänker! Varför visa ett spel i sämsta möjliga tillstånd?

Medlem

ser sjukt tråkigt ut

Medlem

tycker det ser hyffsat grymt ut, det står Rookie uppe i högra hörnet, antingen är det hans "standard namn" eller så är det enklaste svårighetsgraden.

Dock brukar svårighetsgrad i sådana här spel vara att man tål mindre, fiender tål mer, man har mindre resurser (skott,armor, sämre batteri på ficklampan )

Men kommer definitivt prova singleplayer!

Inaktiv
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Salsius:

Hoppas verkligen inte det där var in-game musik.

Risken finns då det var på en bar med en virituell poledancer det utspelade sig. :\

Precis, verkar vara en del av singleplayer delen just där. Man blir lite stressad av den. Man hör inte dom komma.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Ser ju helt OK ut, men sket i att testa demot pga allt negativt folk hade om portningen.

Varför testar du inte bara själv och slutar bygga allt på andras uppfattningar?

Jag tyckte det var helt ok demo förutom att det tog sin tid att komma in på en server, fast ibland gick det skit snabbt också. på PC

Medlem

Efter att ha testat demot (på pc) så tycker jag att det var bättre "känsla" i AvP 2, dock så är demot gjort på en kod från 2009 (vad jag har hört) så man får hoppas på en del förbättringar

Styrningen såg ju rent av hemskt ut:O

Skulle aldrig klara spela detta på konsol.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Jaha alltså hur dålig är AI'n på Aliens egentligen? De verkar dra sig för att attackera marinsoldaten. Pistol mot Alien? Skrattretande. Då blir man köttfärs inom 0.5 ms. Det framgår inte vilken platform trailern är ifrån. Gissar på nån konsol då han som styr ser ut att halvsova.

Om du kollar lite mer nogrannt ser du att det står att han ska trycka LB någonstanns, alltså borde det rent logiskt vara på Xbox 360. ^^

Inaktiv

jahap där försvann alla mina förväntningar på detta spelet, aliens skall INTE röra sig långsamare än en halvdöd zombie när de annfaller.

Medlem

Oj, jag trodde inte jag kunde bli mer besviken och avtänd efter demot - men det här?
Är det in-game musik så är det ju hemskt dåligt. Liknar med Duke Nukem 3D eller något, iaf. inte ett spel som ska vara uppbyggt på atmosfär och känsla. (Även om det inte är in-game musik så är det ju hemskt att ha sådan musik i en "reklam".)
Måste säga att de verkligen förmedlar "känslan" i spelaren i klippet: lika långsam, stel och fånig som man känner sig i demot.
Men vad är det för aliens han möter? Är de nerrökta till tusen? Långsamma och dåliga? Verkligen inte den bilden jag har av aliens.

Nä tack, detta spelet verkar bli ett riktigt illaluktande soprum.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är inte Aliens som lämnar bromsspår i ens kallingar utan facehuggers.

Medlem

Luktar flopp.

Medlem

Det här såg riktigt långsamt och tråkigt ut... Det enda som var snabbt var brinntiden för flares, vilket inte kändes rätt heller...

12
Skriv svar