Helgens digitala erbjudanden vecka 5

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 5

Impulse har ju veckans bästa erbjudanden och strax efter kommer D2D
Majesty pack o Red Faction Pack måste ju vara värt det lilla priset ^^

Men D2D har hyffsat bra erbjudanden också... Deras vanliga priser brukar vara lägre än Steams i de flesta fall
Overlord 2, Stalker, Saints Row 2 (Inte det bästa men det finns lite roliga uppdrag där) är ju rätt så roliga spel

Inaktiv

Blev för min del ett köp av Saints Row 2. Verkar ju inte alltför olikt GTA San Andreas, så 50 kronor lär det vara värt.

Medlem

Supreme commander gold edition kostar 19,95 enligt d2d. Däremot så kostar supreme commander 4,95 och forged alliance 4,95. Jag kan givetvis ha kollat helt fel men den länk ni har leder till ett pris på 19,95

Medlem

För de som inte vet, när du köper ett spel på D2D får man en nyckel. Den nyckeln kan man sedan aktivera på steam.
Så har jag t.ex gjort med Saints row 2.

Medlem

Red Faction: Guerrilla. $4.95

D2D


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Kan starkt rekommendera Red Faction-bundlen:)

Inaktiv
Skrivet av sam_h:

För de som inte vet, när du köper ett spel på D2D får man en nyckel. Den nyckeln kan man sedan aktivera på steam.
Så har jag t.ex gjort med Saints row 2.

Snajs, tack för tipset! Funkade perfa. Får hoppas att det ger lite bättre hastighet än D2D's ~50 kB/s.

Medlem
Skrivet av NingJare:

Supreme commander gold edition kostar 19,95 enligt d2d. Däremot så kostar supreme commander 4,95 och forged alliance 4,95. Jag kan givetvis ha kollat helt fel men den länk ni har leder till ett pris på 19,95

Jo det stämmer. köper man dem var för sig går det på 9.90 och gold edition som innehåller samma delar går på 19.95

Inaktiv

Vet inte om det är rea, ett fel på sidan eller något annat men jag köpte precis arma+arma 2 för 20E på direct2drive.eu. Sök på arma 2 så kommer gold edition upp.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Vet inte om det är rea, ett fel på sidan eller något annat men jag köpte precis arma+arma 2 för 20E på direct2drive.eu. Sök på arma 2 så kommer gold edition upp.

Tack för tipset! Slog till på det jag med. Verkar dock inte vara nån rea utan fel pris.

Medlem
Skrivet av sam_h:

För de som inte vet, när du köper ett spel på D2D får man en nyckel. Den nyckeln kan man sedan aktivera på steam.
Så har jag t.ex gjort med Saints row 2.

Har provat förut, provade igen... Funkar inte med BioShock iaf.

nj
Medlem
Skrivet av Pooslice:

Har provat förut, provade igen... Funkar inte med BioShock iaf.

Det finns bara ett fåtal spel som kan aktiveras på Steam som inte är Valves egna, Saints Row 2 är ett av dem.
Vilka det är går att läsa här.

1
Skriv svar