INTERNET@TV frågor?

Inaktiv
INTERNET@TV frågor?

Funderar lite kring det här INTERNET@TV, som Samsungs kör med i sina LED-apparater.

Jag tyckte det verkar sjukt skönt med youtube och twitter i TVn.

Är det någon här som använt sig av det? Hur funkar det liksom?!

Medlem
Skrivet av denstone:

Hur funkar det liksom?!

Tack, bara bra.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har inte tänkt på det,
har själv en 40 tums samsung LED tv, får spana in instruktionsboken.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av denstone:

Hur funkar det liksom?!

Tack, bara bra.

genialiskt svar haha

jo det funkar gött här med. använder väl inte youtube själv så mycket men flickvännen gör, det jag kollar är vädret mest. har inte utforskat så mycket widgets ännu. kanske borde dock.

Medlem

Är pekdonet och textinmatningen inbyggd i fjärrkontrollen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag skulle vilja påstå att det är rätt så dåligt när man samtidigt har en webläsare i ps3n. Då kan man besöka allt som tex svt play, gametrailers och grooveshark. Onödigt att ta tv då.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Är pekdonet och textinmatningen inbyggd i fjärrkontrollen?

man tabbar sig fram. Det är bara widgets precis som plasmiods


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Serious Sam, skall det tolkas som att du inte finner funktionen intressant eller bara missat den?

Men jag läste att man kan köra koppla ihop Tvn med externa hårddisk, dator, kamera etc. Är den här surfdelen också trådlöst eller måste man köra in kabeln i tvn för att få liv i det?

Inaktiv
Skrivet av denstone:

Serious Sam, skall det tolkas som att du inte finner funktionen intressant eller bara missat den?

Men jag läste att man kan köra koppla ihop Tvn med externa hårddisk, dator, kamera etc. Är den här surfdelen också trådlöst eller måste man köra in kabeln i tvn för att få liv i det?

Tror nog det finns trådlöst stöd i tvn. Du borde kanske spana in http://www.led-tv.se den besvarar nog rätt många frågetecken

Medlem
Skrivet av denstone:

Funderar lite kring det här INTERNET@TV, som Samsungs kör med i sina LED-apparater.

Jag tyckte det verkar sjukt skönt med youtube och twitter i TVn.

Är det någon här som använt sig av det? Hur funkar det liksom?!

http://media.moltoman.com/image/?f=12&image=widget.jpg

Det finns på PS3 med. Billigare med en sån8)

Inaktiv

Om man ändå ska köpa ny bra tv så funkar väl det bra istället för att köpa en ps3 också även om det också är en lösning

Satsa på en grej i taget.

youtube ser ut såhär (saxat från minhembio):

Det är ett kul lull lull som man får på köpet liksom.

Inaktiv

internet@tv i all ära, men jag är mer nyfiken på de här nya apparaterna samsung släpper snart. de skall ju starta upp nån sorts appstore för deras tv-apparater och blueray-spelare.

tror man skall kunna gör egna apps, kanske ngn här som har bättre koll? och är det nån som har koll på när de kommer till sverige?


signatur

Alltid till lags...

1
Skriv svar